- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro zdravotně postižené
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta, 5* luxusní hotel v centru Prahy hledáme Cost Controller.
Pokud máte rádi čísla, jste dobře organizován a nebojíte se administrativy, hledáme právě Vás!
Protože naši zaměstnanci dávají vždy o něco víc než ostatní, rádi jim také něco vracíme:
Relokační bonus ve výši 2 500 Kč pro všechny nové kolegy, kteří se stěhují ze zahraničí
Ubytování zdarma - všem novým kolegům, kteří se stěhují ze zahraničí, nabízíme ubytování na 2 měsíce zdarma
Veřejná doprava - hotel přispěje 50 % částky
MultiSport kartu - protože chceme, abyste byli zdraví
"Můj den" - pět dní volna ročně navíc
Stravování v hotelové jídelně - každý kolega má nárok na jídlo za každou směnu
Narozeninový oběd - všichni kolegové, kteří v daném měsíci slaví narozeniny, obdrží oficiální pozvánku od personálního oddělení
Guest Experience Program - noví kolegové mohou během prvního roku zaměstnání strávit noc v hotelu zdarma
Uniforma a pracovní obuv
Školení a rozvoj - hotel se zaměřuje na další vzdělávání a rozvoj svých zaměstnanců, abyste se při výkonu práce cítili sebejistě a byli podporováni
Pokud chcete začít nebo rozvíjet svou kariéru u nás, těšíme se na Vás!
Můžeme zpracovávat pouze žádosti uchazečů s trvalým pobytem a/nebo volným přístupem na trh práce.
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?