- 37 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme 100% REWORK. Česká společnost s více jak 20-letou tradicí. Cílem společnosti je poskytovat služby v oblasti kvality (nejen) v automobilového průmyslu. A protože práce je víc a víc, tak hledáme 1 kolegu (m/ž) do našeho týmu k dlouholetému zákazníkovi na 1 směnu.
* Zodpovědná práce. Budeš pečlivě sledovat a vyhodnocovat stav a vady dodávaných dílů na montážní lince.
* 100x Komunikace jinak - s dodavateli, ostatními techniky, řešení reklamací a další situace.
* Administrativa k této pozici určitě patří - vše je třeba zapsat a držet pořádek.
* Budeš skvělou podporou při spouštění nových projektů.
* Pokud se považuješ za technický typ, bude to job pro tebe.
* Obzvlášť pokud je pro tebe zájmovou oblastí i automotive.
* Umíš číst ve výkresové dokumentaci jako v otevřené knize.
* Komunikace, o které mluvíme výše, někdy probíhá i v cizím jazyce - proto potřebujeme komunikativní znalost angličtiny.
* Řidičák sk. B, protože je občas třeba vyjet na služebku.
* Office, KPM, SAP, SQS by pro tebe neměly být neznámé pojmy.
* V neposlední řadě musíš znát 8D, Ishikawa, 5x Proč, FormelQ, VDA 6.3, VDA 6.5.
* Mzda od 40.000,- Kč až 45.000,- Kč po zaučení.
* Náborový příspěvek ve výši 15.000,-Kč.
* Práci ve stabilní společnosti. Nyní se jedná o zástup za MD, RD, ovšem do budoucna máme mnoho pracovních možností v rámci naší společnosti.
* Stravenkový paušál v hodnotě 99,- Kč za každý odpracovaný den do mzdy.
* Navíc až 5 dnů volna k dovolené (zdravotní a ředitelské volno).
* Každý měsíc příspěvek do benefitního programu Cafeterie.
* Zvýhodněné volání nejen pro tebe, ale i pro tvou rodinu.
* Referall program - Máš kámoše, souseda, švagrovou či tetu, kteří hledají práci? Doporuč nám je. Čeká tě za to odměna.
* Později se můžeš těšit na příspěvek na penzijní připojištění.
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Nabídka je také vhodná pro: technik kvality, kontrolor výroby, kvalitář, kontrolor, kontrola kvality, metrologie, Kvasiny, práce v Kvasiny.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.