- 43 000 – 53 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máš praxi z automotive z odd. kvality a kontroly jakosti? Umíš se domluvit v AJ? Chceš pracovat pro firmu, která Tě podrží, naučí spoustu nových věcí a také Tě za práci ocení? Ano? Do našeho týmu hledáme INŽENÝRY NA ZÁKAZNICKOU KVALITU! Pošli mi svoje CV, ozvu se zpět!
* Podílení se na zlepšování procesů výroby a kvality u projektů
* Práce na projektech jak vlastních, tak i s týmem
* Denní komunikace se zákazníkem
* Podílení se na řešení interních reklamací dílů pro určené zákazníky – analýza reklamací
* Zajištění úspěšnosti interních, externích a certifikačních auditů
* Pravidelné reportování vedení společnosti
* Spolupráce s výrobou – uvolňování dílů do sériové výroby
* Vedení příslušné dokumentace
* Vzdělání min ŠŠ
* Uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office)
* Praxe z automotive nutná
* Znalost IS SAP nutností
* Znalost aj na komunikativní úrovni nutná
* Praxe ze zákaznicko-interní kvality výhodou
* Znalost základních procesů a pojmů (FMEA, CP, QIP, 8D, 5 WHY, Ishikawa) a znalost normy ISO 9001 a IATF 16949
* Interní auditor dle VDA 6.3 výhodou
* Být odolný vůči stresu, poradit si sám a přijít na nové věci
* Být schopný se odprezentovat – asertivní, komunikativní osobnost
* Orientace ve výkresové dokumentaci a práce s ní
* Mít chuť se ještě naučit spoustu nových věcí
* Flexibilita
* Komplexní analytické myšlení
* Ochota práce na dobu určitou – za RD, možnost pak přejít na jinou pozici
* Mzda dle dosavadních zkušeností až 55.000 Kč + bonusy
* Benefitní program (příspěvky na kulturu, sport, penzijko a další)
* Flexibilní pracovní doba s pevným jádrem
* Dotované stravování s velkým výběrem jídel v místní kantýně
* 5 týdnů dovolené
* Částečný HO
* Nabízíme slevu na firemní služby a výrobky
* Zlepšíme i formou vzdělávání Vaši angličtinu
* Výborná i MHD dostupnost
* Místo výkonu práce – Pardubice

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.