- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Město Prostějov je spolehlivý, stabilní a stále se rozvíjející zaměstnavatel. Nabízíme zázemí organizace, ve které nám záleží na našich zaměstnancích. Vytváříme jim kvalitní pracovní prostředí s velmi dobrým technickým zázemím. Podporujeme jejich odborný rozvoj a záleží nám i na vytváření dobrých podmínek pro slaďování osobního a pracovního života.
Více informací k nabízené pozici naleznete ve znění výběrového řízení, které je zveřejněno na stránkách města – www.prostejov.eu – Kariéra
Na oddělení ochrany přírody a lesnictví nabízíme práci, která je hodně rozmanitá a pestrá, protože řeší záležitosti z oblasti lesnictví, myslivosti a ochrany přírody. Pracovní pozice kloubí práci jak "úřednickou", tak práci v terénu. Do našeho týmu hledáme kolegu či kolegyni, který/á má zájem vykonávat jak státní správu lesů a myslivosti, tak i záležitosti v problematice ochrany přírody. Na úseku státní správy lesů se práce týká provádění kontrol u vlastníků lesa v návaznosti na stav porostů po kůrovcové kalamitě, jednání s vlastníky lesa, posuzovaní projektových dokumentací atd.. Na úseku myslivosti práce zahrnuje problematiku mysliveckého plánovaní, statistiky, dále pak povolování mimořádných odlovů zvěře a řešení záležitostí spojených s výkonem práva myslivosti v honitbách.
Hledáme člověka komunikativního s odbornými základy, které získal studiem v oboru lesnictví, ale především se zájmem a chutí pracovat. Uvítáme i zájem o problematiku ochrany přírody. Pokud Vás tato nabídka zaujala, podívejte se na celé její znění, přihlaste se a můžeme se potkat u ústního pohovoru. Uvítáme i absolventy.
Za tuto práci nabízíme platové ohodnocení podle platové tabulky dle doby praxe + osobní příplatek + odměny a další finanční i nefinanční benefity.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?