- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Druh práce:
Ochrana přírody a krajiny.
Vysokoškolské vzdělání odpovídajícího směru
Dobrá znalost práce na PC (Word, Excel, Internet).
Komunikativní schopnosti, flexibilita, zvládání stresových situací, samostatný
a iniciativní přístup k práci, vysoké pracovní nasazení, schopnost práce v terénu.
Znalost jednacího jazyka – jazyka českého.
Občanská bezúhonnost. Plná svéprávnost.
Řidičský průkaz, aktivní řidič.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných
celků.
Náplň činnosti odboru je uvedena v platném Organizačním řádu MěÚ Otrokovice,
který je k dispozici na internetových stránkách města:
www.otrokovice.cz (dokumenty města/vnitřní předpisy).
Bližší informace poskytne Ing. Anna Pšejová, vedoucí odboru životního prostředí,
telefon zobrazit tel. číslo , e-mail:
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
" jméno, příjmení, titul,
" datum a místo narození,
" státní příslušnost,
" místo trvalého pobytu (vč. kontaktního spojení – telefon, e-mail),
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
" datum a podpis uchazeče.
(formulář přihlášky naleznete u vyhlášeného výběrového řízení na webových stránkách města)
K písemné přihlášce nutno doložit:
" životopis zaměřený na údaje o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech,
" originál výpisu z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání včetně příp. dodatku.
Přihlášky k výběrovému řízení zasílejte nejpozději do 28.05.2024 v obálce označené heslem
„VŘ OŽP“ na adresu:
Městský úřad Otrokovice, oddělení kanceláře tajemníka
nám. 3. května 1340, 765 02 Otrokovice
Zaměstnanecké výhody: trvalé vzdělávání, pružná pracovní doba, příspěvek na stravování,
příspěvek na prevenci a posílení zdraví, práce z domu
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?