- Plný úvazek
O nás
Působíme v oblasti personalistiky a lidských zdrojů v ČR jako Amikov job, s.r.o. a na Slovensku pod značkou Amikov job SK, s.r.o. Poskytujeme komplexní personální služby. Nabízíme pracovní místa v automobilovém, elektrotechnickém, strojírenském, gumárenském i plastikářském průmyslu a v logistice.
Co budeš dělat?
- zpracování mezd, nemocenských dávek,
- vedení exekuční a insolvenční agendy
- roční vyúčtování daně, ELDP
- komunikace s orgány státní správy
- personální činnosti související s nástupem / výstupem zaměstnanců
- další úkoly spojené s běžným denním chodem mzdového a personálního oddělení
Nemusíš se bát, pokud dobře ovládáš PC a chceš pracovat v administrativě pod dohledem zkušeného kolegy, tak tě všechno naučíme Těšíme se na tebe.
Co od Vás očekáváme:
- SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru
- zkušenost na pozici mzdové účetní - výhodou
- zvládat běžnou práci na PC (MS Office)
- aktivní znalost MS Excel
- vyznat se ve mzdové problematice a v pracovně právním rámci
- bezúhonnost, spolehlivost, zodpovědnost, samostatnost, pečlivost, flexibilitu
- aktivitu při řešení složitých úkolů
- jste parťák, který zapadne do prima týmu
- schopnost určit si priority ve stresových situacích
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práci ve stabilní společnosti na hlavní pracovní poměr
- Mzda 23.000 - 25.000 Kč (dle dosavadní praxe)💰💰💰
- Zázemí stabilní společnosti
- Pravidelná školení
- Káva na pracovišti zdarma 🙂
- Nástup možný ihned, pracoviště Plucárna 1, Hodonín
- Pracovní doba od 7:30 - 16:00 (Po-Pá)
Nemusíš se bát, pokud dobře ovládáš PC a chceš pracovat v administrativě pod dohledem zkušeného kolegy, tak tě všechno naučíme
Benefity
- Finanční bonusy / prémie
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Zálohy ze mzdy
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště



