- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Budete realizovat nákup komponent od českých dodavatelů, tyto komponenty mohou být později vyráběny v závodu v ČR, budete vyhledávat dodavatele povrchových úprav – tepelné zpracování, pokovování, lakování, nakupovat spotřební materiál, analyzovat náklady pro identifikaci úspor materiálových nákladů a zajišťovat případné dodávky dílů pro další společnosti skupiny.
Mezi Vaše základní zodpovědnosti bude patřit zejména vyhledávání vhodných dodavatelů komponent a služeb dle výše uvedené náplně práce, zajištění komunikace s dodavateli komponent a služeb (ve vazbě na dodržení specifikací – výkresy, interní specifikace, atd.), zajištění dopravy dílů mezi závody v UK a v CZ, schvalování vzorků komponent. Dále budete řešit a vyjasňovat technické problémy, navrhovat změny technických specifikací a alternativních materiálů a změny výkresů. Dále budete řešit a kontrolovat dodavatelské faktury, řešit případné neshody.
Pracovní pozice je vhodná pro aktivního technicky zaměřeného uchazeče, který má ideálně dvouletou odbornou zkušenost s nákupním procesem.
Při výkonu práce využijete
technické vzdělání – ideálně VŠ strojař a cca 2 roky odborné praxe v oblasti nákupu
dobrou znalost AJ při každodenním využití
dobrou znalost práce s PC – MS Office, internet
znalost práce s technickými výkresy a technických standartů
ŘP sk. B
Zaměstnavatel nabízí
zaměstnání u stabilní, rozvíjející se společnosti
zajímavou a různorodou práci v moderním pracovním prostředí
možnost dalšího profesního a jazykovéhovzdělávání
závodní stravování s příspěvkem 50%
příspěvek na dopravu
zajímavé finanční ohodnocení
týden dovolené navíc
po dvouletém PP příspěvek na penzijní či životní pojištění
Info o zaměstnavateli
Světový výrobce prestižních strojírenských kontrolních systémů pro textilní, farmaceutický aj. průmysl, který sídlí cca 15 km od Plzně.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.