- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Hlavní náplní práce je
řízení skladu výrobní společnosti – koordinace práce jednotlivých týmů, dohled nad kvalitou a efektivitou, zaskladnění, vyskladnění, zásobování výroby, expedice k zákazníkům, řešení operativy, optimalizace procesů (KANBAN, metody trvalého zlepšování atd.), dohled nad dodržováním BOZP, PO a pořádku na pracovišti, stanovení harmonogramu pro dopravní a manipulační prostředky a návrh vhodných manipulačních prostředků
Dále se budete věnovat reportingu, inventarizaci, organizaci lean aktivit a návrhu nových procesů k zefektivnění logistiky, spolupracovat na zavádění nových procesů, vyhodnocovat efektivitu skladování a komunikovat s dodavateli a zákazníky apod.
Pracovní nabídka je vhodná pro zkušeného zájemce disponujícího odbornou praxí na podobně zaměřené pozici (nutná zkušenost z automobilového průmyslu).
Nástup do PP možný ihned nebo dohodou, nejprve doba určitá, následně prodloužení, pružná pracovní doba, zkušební doba 6 měsíců.
Mzdová nabídka – dle individuální odborné praxe a zkušeností uchazeče, 27 tis. CZK a výše
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ vzdělání
praxe na obdobné pozici v automotive min. 3roky
zkušenosti s vedením lidí, výborné řídící a organizační schopnosti
orientace na výsledek, vůdčí osobnost
znalost principů Lean, 5S, TPM
zodpovědnost, komunikační schopnosti, odolnost vůči stresu
chuť pracovat a vysoké pracovní nasazení
analytické schopnosti
základní znalost AJ
Zaměstnavatel nabízí
motivující finanční ohodnocení
práci ve stabilní výrobní společnosti
příspěvek na dopravu
dotované stravování
25 dní dovolené
půlroční bonus, pravidelná roční valorizace mzdy
nefinanční benefity (flexipass, vitamínové balíčky aj.)
věrnostní odměny
dotované závodní stravování
příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
Info o zaměstnavateli
zahraniční výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti výroby komponent pro automobilový průmysl (vstřikolisy, elektrokomponenty, plastové či kovové díly)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.