- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Budete zajišťovat kontrolu kvality dodávek zákazníkům, řešit reklamace, analyzovat reklamované díly a vyšetřovat příčiny vzniku závady, věnovat se nápravným opatřením a jejich prezentaci zákaznikovi. Komunikace s koncovým zákazníkem probíhá velmi intenzivně, každodenně.
Dalšími body pracovní náplně je sledování nákladů plynoucích z reklamací a aktivní participace na zákaznických auditech. Běžnou součástí práce jsou pak tuzemské i zahraniční pracovní cesty.
Pracovní nabídka je vhodná pro technicky zaměřeného uchazeče, jež disponuje odbornou praxí z oblasti kvality dle níže uvedených požadavků, velkou výhodou je pak zkušenost přímo z odvětví automobilového průmyslu.
PP na dobu určitou + prodloužení
Mzda bude stanovena s ohledem na odbornou praxi a zkušenosti daného zájemce, nabídka začíná na částce cca 27 tis. CZK.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ technického směru
praxe v oblasti kvality v automobilovém průmyslu výhodou
znalost metod kvality a jejich používání (8D, PPAP, APQP atd.)
orientace ve výkresové dokumentaci
komunikační a organizační schopnosti
analytické myšlení, schopnost práce pod tlakem, ochota učit se
spolehlivost, pečlivost, důslednost, samostatnost
platný řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
AJ komunikativně
Zaměstnavatel nabízí
motivující finanční ohodnocení
práci ve stabilní výrobní společnosti
příspěvek na dopravu
dotované stravování
25 dní dovolené
půlroční bonus, pravidelná roční valorizace mzdy
nefinanční benefity (flexipass, vitamínové balíčky aj.)
věrnostní odměny
dotované závodní stravování
příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
Info o zaměstnavateli
zahraniční výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti výroby komponent pro automobilový průmysl (vstřikolisy, elektrokomponenty, plastové či kovové díly)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.