- Plný úvazek

Budete zajišťovat kontrolu kvality dodávek zákazníkům, řešit reklamace, analyzovat reklamované díly a vyšetřovat příčiny vzniku závady, věnovat se nápravným opatřením a jejich prezentaci zákaznikovi. Komunikace s koncovým zákazníkem probíhá velmi intenzivně, každodenně.
Dalšími body pracovní náplně je sledování nákladů plynoucích z reklamací a aktivní participace na zákaznických auditech. Běžnou součástí práce jsou pak tuzemské i zahraniční pracovní cesty.
Pracovní nabídka je vhodná pro technicky zaměřeného uchazeče, jež disponuje odbornou praxí z oblasti kvality dle níže uvedených požadavků, velkou výhodou je pak zkušenost přímo z odvětví automobilového průmyslu.
PP na dobu určitou + prodloužení
Mzda bude stanovena s ohledem na odbornou praxi a zkušenosti daného zájemce, nabídka začíná na částce cca 27 tis. CZK.
Při výkonu práce využijete
SŠ/VŠ technického směru
praxe v oblasti kvality v automobilovém průmyslu výhodou
znalost metod kvality a jejich používání (8D, PPAP, APQP atd.)
orientace ve výkresové dokumentaci
komunikační a organizační schopnosti
analytické myšlení, schopnost práce pod tlakem, ochota učit se
spolehlivost, pečlivost, důslednost, samostatnost
platný řidičský průkaz skupiny B (aktivní řidič)
AJ komunikativně
Zaměstnavatel nabízí
motivující finanční ohodnocení
práci ve stabilní výrobní společnosti
příspěvek na dopravu
dotované stravování
25 dní dovolené
půlroční bonus, pravidelná roční valorizace mzdy
nefinanční benefity (flexipass, vitamínové balíčky aj.)
věrnostní odměny
dotované závodní stravování
příspěvek na životní nebo penzijní připojištění
Info o zaměstnavateli
zahraniční výrobní společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti výroby komponent pro automobilový průmysl (vstřikolisy, elektrokomponenty, plastové či kovové díly)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?