- 30 500 – 32 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu stabilního zaměstnání.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám zkušený „maloobchoďák“ na pozici podpora prodeje pro hypermarkety Globus, který bude mít za úkol zvyšovat obchodní výsledky a zlepšovat procesy na našich hypermarketech. Hledáme člověka, který má několikaletou praxi s vedením obchodu nebo většího týmu a dokáže se efektivně přizpůsobit dynamickému prostředí maloobchodu, implementovat nové trendy. Na této pozici budete zejména rádcem a pomocníkem pro a vedoucí oddělení našich hypermarketů pro sortimentní kategorie NONFOOD.
Co vás čeká?
Budete často na cestách, nápady a projekty nerealizujeme v kanceláři, ale přímo na hypermarketech, kde sbíráme podněty a předáváme zkušenosti. Vaším úkolem bude propojovat koordinaci (zejména sortimentní management, marketing a další s našimi hypermarkety). Cílem této pozice je pomáhat hypermarketům k zajištění lepších výsledků, atraktivnější prezentací zboží a nastavováním procesů, také školení zaměstnanců. Plánování a koordinace veškerých aktivit (spolupráce s dodavateli, příprava menších kampaní apod.)
Koho hledáme?
Rozhodně se neobejdete bez předchozí zkušeností v maloobchodu (nákup nebo provoz), znalost sortimentu (nonfoodu) bude pro každého kandidáta velkou výhodou. Nutností je zkušenost s visual merchandisingem. Pozice je vhodná pro muže i pro ženy.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- možnost home office
-služební vůz
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Pokud máte zájem stát se součástí našeho týmu a pomoci nám rozvíjet naše hypermarkety, neváhejte a pošlete nám svůj životopis s motivačním dopisem. Těšíme se na Vaši odpověď!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?