- 55 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
odpovídá za operativní koordinaci (plánování) výroby, prodeje a nákupu svěřeného sortimentu s cílem uspokojit požadavky našich zákazníků a optimalizovat logistiku
rozhoduje/potvrzuje termíny dílčích expedic produktů s ohledem na optimalizaci vytížení výrobních a expedičních kapacit a segmentaci zákazníků
sleduje plnění plánu prodejů podle skupin výrobků a jednotlivých výrobků a adekvátně přizpůsobuje výrobní plán
odpovídá za vytváření požadavků na nákup surovin v souladu s plánem výroby
zpracovává výrobní plány svěřeného sortimentu pro různá časová období
spolupracuje s útvarem dopravy
optimalizuje stavy zásob surovin, polotovarů i hotových výrobků z pohledu řízení toku peněz i celkové nákladovosti
min. SŠ vzdělání s maturitou (ekonomický či chemický obor výhodou)
3 – 5 let zkušenost v oblasti koordinace (plánování)
výborná znalost práce s MS Excel (datové zdroje a kontingenční tabulky)
plánování a efektivní organizování práce time management práce s dynamickými vstupy (v čase měnící se data a informace)
výborné komunikační a organizační dovednosti
schopnosti řešení problémů
odolnost vůči stresu
analytické myšlení
flexibilita
5 týdnů dovolené
benefitní home office
firemní zvýhodněné stravování
příspěvek na penzijní připojištění
po roce trvání pracovního poměru zaměstnanecké SIM karty pro rodinné příslušníky po
půl roce trvání pracovního poměru závodní rekreace
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.
]]>Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?