- 34 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Pro našeho klienta hledáme kandidáta na pozici Manažer kvality
* Správa systému řízení interní a zákaznické kvality
* Dohled nad procesy od návrhu, vývoje, nasazení, údržby až po dokumentaci produktu
* Spolupráce na interních auditech
* Řízení problematiky interních neshod, požadavků zákazníka a reklamací
* Vedení příslušné evidence
* Aktivní komunikace se zahraničními auditory i zákazníky
* Analýzy, reporty, inovace
* SŠ/VOŠ - nejlépe technického směru
* Prokazatelná praxe z výrobní společnosti v oblasti řízení kvality
* Znalost nástrojů kvality
* AJ / NJ - komunikativní slovem i písmem
* PC - Balíček MS Office, PowerPoint, zkušenost s interními systémy
* Organizační, analytické, technické, komunikativní, prezenční a argumentační schopnosti
* ŘP - sk. B - aktivní řidič
* Nástupní plat od 60.000 Kč
* Prémie a bonusy
* Pravidelné navyšování mzdy
* Prostředí moderní, nové výroby
* Flexibilní pracovní doba
* Možnost občasného homeoffice
* Notebook a telefon samozřejmostí
* 25 dní dovolené
* Firemní vzdělávání
* Možnost platového i profesního růstu
* Dotovaná strava v místí kantýně
* Flexipass

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.