- 32 000 – 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Hledáte pracovní příležitost, která by vás a vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunula dál? Chtěli byste se rozvíjet v oblasti technické správy budov? Jste komunikativní? Technickou správu budov máte v malíku? Vedení týmu a komunikaci s klientem berete jako příležitost? Jestli jste si alespoň jednou odpověděli ano, tak právě vás hledáme!
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti facility služeb a v současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže zakázky posunout dál.
📋 řízení odborných a technologických postupů v oblasti facility services (technická správa budov úklidové služby)
📋 plánování, organizace a řízení práce jednotlivých zaměstnanců na objektech zákazníka
📋 dodržování BOZP a PO, dalších souvisejících zákonů a interních předpisů společnosti
📋 řízení zakázek a dokumentace, aktivní spolupráce na kalkulacích a přípravě rozpočtu
📋 administrativní činnost (podklady pro fakturaci, mzdy, směny, objednávky
📋 plnění veškerých termínů a plánů
📋 provádění kontrol kvality poskytovaných služeb na základě smlouvy s klientem
📋 zodpovídá za údržbu technologií
📋 spolupráce na interním auditu zakázek a dohled nad realizací případných nápravných opatření
📋 kontrola měsíčních ekonomických výsledků, zodpovědnost za plán a realizaci nápravných opatření v případě nenaplnění rozpočtu
📋 Ad-Hoc úkoly spojené s povahou náplně práce
✔️ člověka, který má tah na branku a nebojí se efektivně komunikovat
✔️ kolegu, který má zkušenost s facility službami
✔️ kolegu s dobrými organizačními schopnostmi a dovednostmi
✔️ kolegu, který je časově flexibilní
✔️ kolegu, který má bydliště v blízkosti těchto měst: Hradec Králové či Pardubice
Body připisujeme za:
📍 uplatnění se v mezinárodní společnosti v oblasti facility služeb
📍 různorodou a zajímavou práci
📍 HPP na dobu určitou jednoho roku s následným prodloužením na dobu neurčitou
📍 zajímavé finanční ohodnocení
📍 nástup možný IHNED nebo dle domluvy
📍 výplatu vždy do 15. dne následujícího měsíce
📍 prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti a týmové spolupráci
📍 samostatnou a zodpovědnou práci
📍 možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji
📍 příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
📍 další benefity, které jsou v dnešní době automatické (laptop, mobilní telefon,)
📍 slevy od našich partnerů
📍 interní soutěže a programy a mnoho dalšího
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.