- 7 800 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.
Hledáte pracovní příležitost, která by vás a vaše dosavadní dovednosti a zkušenosti posunula dál? Chtěli byste se rozvíjet v oblasti technické správy budov? Jste komunikativní? Technickou správu budov máte v malíku? Vedení týmu a komunikaci s klientem berete jako příležitost? Jestli jste si alespoň jednou odpověděli ano, tak právě vás hledáme!
Jsme nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti facility služeb a v současné době hledáme do svého týmu parťáka, který nám pomůže zakázky posunout dál.
📋 řízení odborných a technologických postupů v oblasti facility services (technická správa budov úklidové služby)
📋 plánování, organizace a řízení práce jednotlivých zaměstnanců na objektech zákazníka
📋 dodržování BOZP a PO, dalších souvisejících zákonů a interních předpisů společnosti
📋 řízení zakázek a dokumentace, aktivní spolupráce na kalkulacích a přípravě rozpočtu
📋 administrativní činnost (podklady pro fakturaci, mzdy, směny, objednávky
📋 plnění veškerých termínů a plánů
📋 provádění kontrol kvality poskytovaných služeb na základě smlouvy s klientem
📋 zodpovídá za údržbu technologií
📋 spolupráce na interním auditu zakázek a dohled nad realizací případných nápravných opatření
📋 kontrola měsíčních ekonomických výsledků, zodpovědnost za plán a realizaci nápravných opatření v případě nenaplnění rozpočtu
📋 Ad-Hoc úkoly spojené s povahou náplně práce
✔️ člověka, který má tah na branku a nebojí se efektivně komunikovat
✔️ kolegu, který má zkušenost s facility službami
✔️ kolegu s dobrými organizačními schopnostmi a dovednostmi
✔️ kolegu, který je časově flexibilní
✔️ kolegu, který má bydliště v blízkosti těchto měst: Hradec Králové či Pardubice
Body připisujeme za:
📍 uplatnění se v mezinárodní společnosti v oblasti facility služeb
📍 různorodou a zajímavou práci
📍 HPP na dobu určitou jednoho roku s následným prodloužením na dobu neurčitou
📍 zajímavé finanční ohodnocení
📍 nástup možný IHNED nebo dle domluvy
📍 výplatu vždy do 15. dne následujícího měsíce
📍 prostředí s firemní kulturou založenou na otevřenosti a týmové spolupráci
📍 samostatnou a zodpovědnou práci
📍 možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji
📍 příspěvek na sport a kulturu formou MultiSport karty
📍 další benefity, které jsou v dnešní době automatické (laptop, mobilní telefon,)
📍 slevy od našich partnerů
📍 interní soutěže a programy a mnoho dalšího
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?