- Plný úvazek
O nás
OGResearch (www.ogresearch.com) je pražská konzultační firma, která poskytuje unikátní řešení v makroekonomickém modelování a prognózování. Stěžejní aktivity firmy se týkají implementace makroekonomických modelů, oceňování finančních nástrojů a vývoj speciálního software pro makroekonomické modelování a prognózování, které jsou hojně využívány jak v akademické sféře tak i v mezinárodních institucích včetně centrálních bank.
Náplň práce:
- Administrativní podpora pro zaměstnance a partnery (kopírování, tisk, emailová komunikace)
- Zajištění chodu kanceláře (objednávky kancelářských potřeb, komunikace s dodavateli, obsluha návštěv, vedení pokladny atp.)
- Organizační zajištění služebních cest pracovníků firmy (objednávání letenek, booking, atp.)
- Evidence cestovních náhrad pro zaměstnance
- Vyřizování zaměstnaneckých víz a pracovních povolení
- Evidence přijaté a odeslané pošty
Co od Vás očekáváme:
- SŠ vzdělání s odpovídající praxí v administrativě
- Znalost práce na PC nutností (MS Office - Word, Excel)
- Znalost českého a anglického jazyka
- Znalost jiného jazyka (ruského, francouzkého) výhodou
- Flexibilitu, proaktivní přístup
Co Vám můžeme nabídnout:
- Práce na zkrácený úvazek (4 – 6h denně) v kanceláři v Praha 1
- Plat: ekvivalent 30 000 - 32 000 Kč/ měsíčně na HPP
- Notebook
- Služební telefon
- Sick days
- Občasný home office
- Prostředí menší firmy s přátelskou atmosférou
- Požadovaný nástup od 1.9.2022
Benefity
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Children-friendly office
- Dog-friendly office
- Cyclist-friendly office