
ARAMARK, s.r.o.
Pokladní / administrativa - Praha - 7 hodin denně
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost ARAMARK, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Už 30 let se věnujeme firemnímu stravování a stejně dlouho měníme pohled veřejnosti na něj. Ctíme tradice a oceňujeme inovace. Zákazníkům nabízíme pestrý výběr jídel, od poctivé české kuchyně, přes chutné zdravé pokrmy až po etnickou stravu. K našim lidem jsme vždycky fér a umíme je spravedlivě ocenit. Přidejte se!
Sympatická dáma nebo příjemný muž je u nás v Aramarku stejně důležitá/ý, jako skvělé jídlo, které vaříme. Každému zákazníkovi chutná mnohem víc, když se na něho někdo usměje a popřeje mu dobrou chuť. Pokud máte zkušenosti s prací na pokladně a ještě k tomu máte alespoň drobnou zkušenost s administrativou, dejte mi o sobě vědět.
Co by vás v práci čekalo?
- nástup ihned
- ranní směny od pondělí do pátku, 7 hodin denně
- příjem hotovostních i bezhotovostních plateb od zákazníků, kteří se k nám přišli najíst
- budete se starat o to, aby vystavené zboží bylo doplněné a hezky upravené
- inventury, objednávky, administrativní podpora provozovny
Co u nás budete pro začátek potřebovat?
- špetku píle smíchanou s dávkou nadšení do práce a s chutí být důležitou součástí dobré party
- pokud máte zkušenosti s prací na pokladně, máte plusové body
Ke mzdě přihazujeme ještě tyto výhody:
- celá výplata na vašem účtu vždy 5. den v měsíci
- obědy za pár korun
- Multisport karta – zvýhodněný vstup na sportoviště po celé republice
- finanční odměny za doporučení nových kolegů a za nadstandardní pracovní výkony
- zvýhodněné tarify u O2 a spoustu slev u dalších partnerů firmy