- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Posláním ŘLP ČR, s.p., je poskytovat bezpečné, kvalitní a nákladově efektivní letové navigační služby, které naplní očekávání našich zákazníků v kooperativním a konkurenčním prostředí letecké dopravy jak na národní úrovni, tak v kontextu vývoje ATM v Evropě.
V rámci týmu na oddělení radarových a informačních systémů hledáme kolegyni/kolegu na pozici
Specialista ATM systémů
do oddělení radarových a informačních systémů.
Specialisté ATM systémů (ATSEP) je profese, jejímž posláním je efektivní zajišťování provozu, údržby a oprav technické infrastruktury a služeb pro potřeby stanovišť ŘLP ČR, s. p. Cílem ATSEP je zajistit maximální spolehlivost, dostupnost a provozuschopnost ATM systémů. Jejich práce je nepostradatelná pro výkon práce řídící letového provozu.
BEZPEČNOST – ODPOVĚDNOST – SPOLEHLIVOST – PROFESIONALITA
Po úvodním výcviku, vyškolení a získání praxe budete pracovat na systémech, které používají řídící letového provozu ke své práci. Práce specialisty zahrnuje zajištění H24 provozu, odstraňování závad a provádění plánované údržby radarových/informačních systémů. Jedná se o zaměstnání v režimu dvanáctihodinového směnného provozu.
ukončené VŠ vzdělání, obor a směr elektrotechnika, telekomunikace nebo výpočetní technika, odbornou způsobilost v elektrotechnice (dříve vyhláška 50/1978Sb.) je možné doplnit bezprostředně po nástupu,
znalost anglického jazyka na úrovni B1 (dle CEFR),
zdravotní a psychická způsobilost potřebná z důvodu směnného provozu,
řidičský průkaz (osobní vozidla), průkaz radiotelefonisty výhodou, ale je možné doplnit bezprostředně po nástupu,
trestní bezúhonnost ve smyslu nutnosti ověření spolehlivosti dle zákona o civilním letectví,
samostatnost a chuť do dalšího rozvoje a sebevzdělávání,
zájem o letectví a všeobecná orientace v problematice civilního letectví jsou vítány, nejsou však podmínkou.
zajímavou práci v atraktivním prostředí letectví,
stabilní a přátelský kolektiv,
příspěvek na stravování,
25 dní dovolené + 3 sick days,
růst finančního ohodnocení po získání všech potřebných kvalifikací a praxe,
podnikové sportoviště, jídelna a kavárna,
s ohledem na počáteční výcvik vhodné i pro čerstvé absolventy škol.
Jaký je průběh výběrového řízení?
životopis a motivační dopis pro posouzení kvalifikace a profesního vývoje,
vybraní zájemci absolvují odborný test z technických znalostí oboru,
přezkoušení z anglického jazyka,
pohovor s výběrovou komisí.

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.