- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Posláním ŘLP ČR, s.p., je poskytovat bezpečné, kvalitní a nákladově efektivní letové navigační služby, které naplní očekávání našich zákazníků v kooperativním a konkurenčním prostředí letecké dopravy jak na národní úrovni, tak v kontextu vývoje ATM v Evropě.
V rámci týmu na oddělení radarových a informačních systémů hledáme kolegyni/kolegu na pozici
Specialista ATM systémů
do oddělení radarových a informačních systémů.
Specialisté ATM systémů (ATSEP) je profese, jejímž posláním je efektivní zajišťování provozu, údržby a oprav technické infrastruktury a služeb pro potřeby stanovišť ŘLP ČR, s. p. Cílem ATSEP je zajistit maximální spolehlivost, dostupnost a provozuschopnost ATM systémů. Jejich práce je nepostradatelná pro výkon práce řídící letového provozu.
BEZPEČNOST – ODPOVĚDNOST – SPOLEHLIVOST – PROFESIONALITA
Po úvodním výcviku, vyškolení a získání praxe budete pracovat na systémech, které používají řídící letového provozu ke své práci. Práce specialisty zahrnuje zajištění H24 provozu, odstraňování závad a provádění plánované údržby radarových/informačních systémů. Jedná se o zaměstnání v režimu dvanáctihodinového směnného provozu.
ukončené VŠ vzdělání, obor a směr elektrotechnika, telekomunikace nebo výpočetní technika, odbornou způsobilost v elektrotechnice (dříve vyhláška 50/1978Sb.) je možné doplnit bezprostředně po nástupu,
znalost anglického jazyka na úrovni B1 (dle CEFR),
zdravotní a psychická způsobilost potřebná z důvodu směnného provozu,
řidičský průkaz (osobní vozidla), průkaz radiotelefonisty výhodou, ale je možné doplnit bezprostředně po nástupu,
trestní bezúhonnost ve smyslu nutnosti ověření spolehlivosti dle zákona o civilním letectví,
samostatnost a chuť do dalšího rozvoje a sebevzdělávání,
zájem o letectví a všeobecná orientace v problematice civilního letectví jsou vítány, nejsou však podmínkou.
zajímavou práci v atraktivním prostředí letectví,
stabilní a přátelský kolektiv,
příspěvek na stravování,
25 dní dovolené + 3 sick days,
růst finančního ohodnocení po získání všech potřebných kvalifikací a praxe,
podnikové sportoviště, jídelna a kavárna,
s ohledem na počáteční výcvik vhodné i pro čerstvé absolventy škol.
Jaký je průběh výběrového řízení?
životopis a motivační dopis pro posouzení kvalifikace a profesního vývoje,
vybraní zájemci absolvují odborný test z technických znalostí oboru,
přezkoušení z anglického jazyka,
pohovor s výběrovou komisí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?