- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Máš po škole a hledáš si práci, která je svižná, založená na komunikaci a administrativě? Chceš si díky denní komunikaci udržet výbornou němčinu a baví tě práce ve větším týmu lidí? Pak nám pošli svůj životopis v NJ a ČJ.
Jak si práci u nás představit?
Každý den budeš v kontaktu s našimi zákazníky a dodavateli, ať už po telefonu nebo přes mail.
Tvoji zákazníci budou ze zahraničí, takže němčina bude tvůj jazyk číslo jedna.
Budeš přijímat objednávky a podle požadavků zákazníka řešit termíny dodání + případné změny.
Díky tomu si budeš umět sledovat skladové zásoby a případně zadávat požadavky do výrobního plánu nebo zajišťovat nákup potřebného materiálu.
Budeš tedy komunikovat i se spoustou lidí v rámci firmy – s výrobou, oddělením kvality, apod.)
Samozřejmě to bude i práce s počítačem, takže i to by tě mělo bavit.
Že je to výzva? No jasně! Získáš skvělou praxi v rámci nadnárodní automotive společnosti, což bude hodně dobrá startovní čára v tvém životopisu. Každopádně – vítáni jsou nejen absolventi. Pokud už máte za sebou nějakou tu praxi a hledáte novou pracovní příležitost, jste vítáni.
POŽADAVKY:
Tato pozice je vhodná i pro absolventy. Ale toto jsou věci, bez kterých se opravdu neobejdeme:
Bc. Kamila Gebrtová
M: zobrazit tel. číslo
E:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.