- 41 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Vykonávaná činnost: . příprava příkazů a vedení řízení o přestupku a příprava návrhu rozhodnutí o uložení správního trestu pro ředitele územního inspektorátu; . spolupráce s oddělením kontroly na základě pokynů ředitele územního inspektorátu; . výkon činností zajišťujících náročná správní řízení při komplexním výkonu energetické inspekce v rámci územní působnosti příslušného Úzl a věcné působnosti SEI; . zpracovávání podkladů pro rozhodnutí o přestupku, popřípadě jiné správní rozhodnutí; . zpracovávání podkladů pro rozhodnutí o odvolání; . prověřování kontrolních zjištění z hlediska dodržování kontrolního postupu dle zákona č. 255/2012Sb. a věcné správnosti, průkaznosti a dostatečnosti dokladů na podporu citovaného porušení zákonů, včetně návrhů na jejich doplnění před zahájením správních řízení; . zajišťování agendy při vyřizování mimořádných opravných prostředků ve správním řízení; . vyřizování stížností, oznámení a podnětů, došlých na Úzl, popř. zpracování podkladů pro jejich vyřízení.
Posuzovaný budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podaná ve lhůtě do 23. listopadu 2023 tj. v této lhůtě . doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu Státní energetická inspekce, ústřední inspektorát, Gorazdova 24,120 00 Praha 2, . podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese, . podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo . podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky služebního úřadu: hq2aev4).
Více informací na: https://www.cr-sei.cz/?p=7600
Kontaktujte nás telefonicky od 8 do 14:30
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?