Referent/referentka odb. dopravy, odd. přestupkového řízení

Žižkov, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
 
Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí Úřadu městské části vyhlašuje dne 30. 5. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa
referent/referentka odboru dopravy, oddělení přestupkového řízení

s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 10, (tarifní plat v rozmezí od 23 390,--Kč až 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 4 000,--Kč do 17 000,--Kč. Nástup dohodou.
 
Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
-          fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku 

-          občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

-          způsobilost k právním úkonům

-          bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání:

požadavky na oprávněnou úřední osobu dle ustanovení § 111 a § 112 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich:

1) vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu právo a právní věda, právo nebo bezpečnostně právní studia na vysoké škole v České republice

nebo

2) jiné vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich)

nebo

3) středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017 (do 1,5 roku je třeba splnit odbornou způsobilost zkouškou složenou u Ministerstva vnitra nebo se musí jednat o osobu, která po 31. 12. 2023 nejméně 5 let projednávala přestupky a rozhodovala o nich),

požadovaná praxe:
praxe ve správním řízení vítána, není podmínkou

požadované znalosti:
znalost zákona č. 361/2000 Sb., o silničním provozu, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich vítána,

další dovednosti, schopnosti:
znalost práce na PC (MS Office, Internet, Databáze), dobré komunikační schopnosti, psychická odolnost.

Hlavní náplň práce
řešení přestupků v zónách placeného stání, od 1. 7. 2024 - ostatní přestupky v dopravě

Nabízíme:
zaučení, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál,, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, zvýhodněné partnerské SIM.

Pracovní místo je vhodné pro osobu se změněnou pracovní schopností.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde:  Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

-           jméno, příjmení a titul uchazeče,

-           datum a místo narození,

-           státní příslušnost,

-           místo trvalého pobytu,

-          číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde- li o cizího státního občana,

-           datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

-           životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

 -          výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

 -          ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent odboru dopravy, oddělení přestupkového řízení“

 
Nabídky zasílejte nejpozději do 19. 6. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Bc. Martina Trochová

tajemnice ÚMČ Praha 3

 

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
DAILY CONNECT s.r.o. | DAILY CONNECT s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Stavební bytové družstvo STAVEG | Stavební bytové družstvo… | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 32 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Smíchov, Praha Smíchov, Praha
  • 50 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
Město Frenštát pod Radhoštěm | Město Frenštát pod Radhoštěm | Frenštát pod Radhoštěm Frenštát pod Radhoštěm
  • 18 810 – 28 320 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. února
Ing. Jiří Bláha EUROTRANS společnost s ručením omezeným | Ing. Jiří Bláha EUROTRANS… | Buk, Milín Buk, Milín
  • 23 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. června
Sahm s.r.o. | Sahm s.r.o. | Zálší, Ústí nad Orlicí Zálší, Ústí nad Orlicí
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 20. června
Jobs Contact Personal, s.r.o. | Jobs Contact Personal, s.r.o. | Prostějov Prostějov
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. června
Jovimer CZ spol. s r.o. | Jovimer CZ spol. s r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Triangle Recruitment CZ s.r.o., Sergen Transport s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., LeasingTeam s.r.o., Centrum sociálních služeb Praha 2, HELICAR a.s., Česká pošta, s.p., B2M.CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., Správa železnic, státní organizace, Deklarace odpovědného podnikání z. s., Ředitelství silnic a dálnic s. p., Tetracon Group s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Alerta s.r.o., Quintessentially Czech, s.r.o., STARNET, s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., BENDA zemní práce s.r.o., Louda Auto a.s., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, McDonald's ČR spol. s r.o., CIAIS Retail, s.r.o., 2MM s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., 2H Service s.r.o., PCT, s.r.o., FAnn Retail, a.s., Broker Investment, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Crocodille ČR, spol. s r.o., Trenkwalder a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., DOFEK COMPANY s.r.o., GASPET spol. s r.o., eDO finance, a.s., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, Etimos Human s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, OBIS s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, DKV EURO SERVICE s.r.o., Policejní prezidium České republiky, 4Person v.o.s., ONXAV, s.r.o., Solutum group s.r.o., Perfect Canteen, STAEG, spol. s r.o., DAILY CONNECT s.r.o., W - Logistics CZ s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Neztrácej čas s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Stavební bytové družstvo STAVEG, DoDo Czech s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., XXXLutz, LEPŠÍ PRÁCE a.s., Institut klinické a experimentální medicíny, AAA poptávka, s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Přímý prodej půdy s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., Elektroline a.s., Partners Financial Services, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Obsluha strojů, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Obsluha lidí, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Stavební technik / technička, Lékař / Lékařka, Automechanik / Automechanička, Mechanik / Mechanička, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Přijímací technik / technička, Vedoucí servisu

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Horní Počernice, Praha, Stodůlky, Praha, Malešice, Praha, Smíchov, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Hostivař, Praha, Staré Město, Praha, Nusle, Praha, Hloubětín, Praha, Braník, Praha, Nové Město, Praha, Třebonice, Praha, Dolní Chabry, Praha, Radlice, Praha, Kamýk, Praha, Holešovice, Praha, Strašnice, Praha, Chodov, Praha, Háje, Praha, Černý Most, Praha, Ruzyně, Praha, Krč, Praha, Vokovice, Praha, Letňany, Praha, Kobylisy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

auto bezpečnost
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT