- 40 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jak vlastně může fungovat Call Centrum naruby?
O Call Centrech už jsi určitě něco slyšel/a…např.: volá se lidem, kteří ani nemají tušení, kde jsi na ně vzal/a číslo. Tento člověk je následně na druhém konci drátu dost nepříjemný a málokdy si od Tebe něco koupí.
Ano, přesně tak my to rozhodně neděláme! Naopak, kontakty získáváme tak, že si klient sám vyplní formulář na našich webovkách nebo si zadá žádost o zpětné zavolání. Ve chvíli, kdy nám přijde žádost od klienta, voláme a prodáváme.
Jak probíhá komunikace s klientem?
Zapomeň na rutinní čtení toho, co máš klientům říkat! U nás nejsou žádné call skripty. Od nás dostaneš pouze osnovu hovoru, která Ti pomůže v komunikaci a prodeji.
S klienty vedeme neformální a přátelský dialog.
Kolik je u nás základní mzda?
Nástupní mzda je u nás základ 26.000,–Kč plus provize z prodeje.
Kolik si u nás vyděláš na bonusech?
Stalo se Ti, že jsi si v jiných Call Centrech na bonusy v prvních měsících vůbec nesáhl?
To Ti u nás nehrozí. Ve zkušební době jsou cíle nastavené tak, že si každý může vydělat 5.000,–Kč až 20.000,–Kč. Po zkušební době Tě čekají bonusy až do výše 50.000,–Kč.
Stále váháš a bojíš se, že budou cíle pro Tebe nedosažitelné?
U nás Ti může úplně odpadnout stres z plnění cílů. Určitě se teď ptáš, jak je to možné, když se jedná o prodejní pozici?
Záleží to jen na Tobě, kolik za měsíc uzavřeš smluv, ale platí u nás pravidlo čím více smluv tím vyšší bonusy. Nemusíš cíl vždy splnit na 100%, aby Ti vůbec nějaký bonus byl vyplacen. Už od splnění cíle na 60% Ti bude bonus vyplacen.
Co Ti ještě můžeme nabídnout?
Co od Tebe očekáváme?
Svých zaměstnanců si velmi vážíme a je pro nás hodně důležité, abys i ty zapadl/a do týmu. Co to znamená? Hledáme někoho, kdo je přátelský, spolehlivý, pracovitý a proklientsky orientovaný.
Pokud budeš mít praxi s prodejem po telefonu, budeme rádi, ale pokud ji nemáš a práce pro stabilní a silnou firmu Tě zaujala, neváhej a zašli také životopis.
Pokud by tě zajímalo více info, podívej se i na naše nové kariérní stránky http://www.ccnaruby.cz/
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.