- 34 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti z oblasti procesní kvality a přípravou podkladů pro audity? Mluvíte plynule anglicky a chcete být pravou rukou Quality managerovi? Máte povědomí o ISO normách a jejich certifikacích? Nevadí Vám občas vycestovat?
Pak mi pošlete svůj životopis v anglickém jazyce a staňte se posilou na pozici:
TECHNIK KVALITY
* Podpora procesů a dokumentace v oblasti řízení kvality
* Příprava podkladů pro audity a asistence při auditech
* Spolupráce na přípravě směrnic a předpisů v oblasti řízení kvality
* Úzká spolupráce s manažerem kvality
* Vysokoškolské vzdělá, ideálně technického směru
* Zkušenosti z oblasti procesní kvality
* Anglický jazyk pro denní komunikaci (mluvenou i psanou)
* Zkušenosti podpory procesů v rámci QMS systémů
* Znalost práce s ERP a QMS systémy
* 25 dní dovolené
* 13. plat
* Pružnou pracovní dobu
* Příspěvek na stravování
* Možnost výuky jazyků
* Pravidelné vzdělávání a školení
* Příspěvek na dopravu
* Systém Cafeterie
* Příspěvek na penzijní připojištění
* Nástup možný IHNED nebo dohodou
* Místo výkonu zaměstnání: Praha 9

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.