Volné místo ve firmě Grafton Recruitment s.r.o.

Team Leader - Supply Chain & Inventory

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Lokalita Praha
Firma Grafton Recruitment s.r.o.
Kategorie Bankovnictví, finance a pojišťovnictví

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Bohužel, tato nabídka již není aktuální.

Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:

Aktuálně nabízené pozice od stejné společnosti:

Grafton Recruitment s.r.o.

Co od Vás očekáváme:

Looking for a challenge? Take on a team responsible for transactions worth 100 million euros and make sure all numbers add up! If you have background in financial analysis or general ledger accounting and are ready, experience with leadership you have a chance to join a crucial team in the finance function of an absolute leader in the pharmaceutical and healthcare As a SENIOR FINANCIAL ANALYST you will: - Track activities of your team members and follow up regularly - Monitor and analyze large sales orders - Identify root causes of repeating issues and suggest solution - Review Intercompany Netting and solve related issues - Prepare regular reporting for the GL team - Prepare monthly overview reports for local finance teams - Reconcile and clean up transit accounts - Review the processes and drive improvements - Provide trainings to new joiners - Actively participate in the recruitments of new team members REQUIREMENTS: What experience and skills do you need? * A university degree in Accounting, Finance, Economics or a related discipline * Previous work experience in an accounting or analytical role. Preferably3 years but we consider candidates on an individual basis. * Previous supervisory or team leading experience * Understanding of accounting processes and monthly close reporting * Ability to identify variances, analyse data and resolve issues * Respect for deadlines * Advanced Excel skills BENEFITS: And what can you expect in return? * TIME - 5 weeks of holiday, sick days * FLEXIBILITY - home office, flexible working hours 07 - 09:00 * FOOD - Meal Vouchers, Refreshments in the workplace including fresh fruit * SAVINGS - Contribution for Prague Public Transport, Monthly FLEXI passes, Pension contribution * HEALTHCARE - Contribution for Illness Leave, Life and Accident insurance, Flu vaccinations, Medical check ups * ACTIVITIES - multi sport card, free sport and other activities including yoga * SKILLS & KNOWLEDGE - Contribution for Language Study, regular trainings and courses, rotations
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Holešovice, Praha
  • CAPTUS s.r.o.
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
včerejší
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • JISTU recruitment s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 24. dubna
  • Karlín, Praha
  • K&L Rock Services s.r.o.
  • 35 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Zálohy ze mzdy
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 24. dubna
  • Malá Strana, Praha
  • STARCHANGE, s.r.o.
  • 36 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
  • Praha
  • Swiss Life Select a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na stravování
Zveřejněno: 22. dubna
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 22. dubna
  • České Budějovice
  • Mektec Manufacturing Corporation Europe…
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. srpna
  • Hradec Králové
  • UrbanAlps Czech s.r.o., v likvidaci
  • 27 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. února
  • Boskovice
  • ITAB Shop Concept CZ, a.s.
  • od 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
  • Česká Lípa
  • ALSTOM Czech Republic a.s.
  • od 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 12. dubna
  • Náchod
  • ABAS IPS Management s.r.o.
  • 100 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
  • Brno
  • ERGOZET s.r.o.
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 8. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., PPL CZ s.r.o., Věra Pietrasová, CAPTUS s.r.o., EVROPA realitní kancelář, JISTU recruitment s.r.o., Česká pošta, s.p., JLV, a.s., Talentinno s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., CALPRA s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., 21 Consult Group s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, SIRIUS FINANCE, a. s., Hotel Prokop Square, ERV Evropská pojišťovna, a. s., Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., Randstad HR Solutions s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., EKOSPOL a.s., Special Service International, spol. s r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Ušetřeno.cz s.r.o., Ubbe s. r. o., K&L Rock Services s.r.o., TEDi obchodní s.r.o., Delirest services s.r.o., Martin Schneider, Grafton Recruitment s.r.o., STARCHANGE, s.r.o., ENERGON Consulting a.s., ProfesKontakt, s.r.o., SPGroup a.s., B+N Czech Republic Facility Services s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Sécheron Hasler CZ, spol. s r.o., Sirowa Czech s.r.o., Swiss Life Select a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Koordinátor / Koordinátorka, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční auditor / auditorka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Likvidátor / likvidátorka škod, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Realitní makléř / makléřka, Finanční ředitel / ředitelka (CFO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 8 - Libeň, Praha 10 - Štěrboholy, Praha 7 - Holešovice, Praha 10 - Strašnice, Praha 5 - Stodůlky, Praha 4 - Michle, Praha 1 - Nové Město, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 8 - Střížkov, Praha 10 - Hostivař, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 7 - Troja, Praha 1 - Staré Město, Praha 10 - Uhříněves, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Jinonice, Praha 8 - Kobylisy, Praha 1 - Malá Strana, Praha 10 - Dolní Měcholupy, Praha 9 - Běchovice, Praha 9 - Černý Most, Praha 6 - Dejvice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Vše o stažení výpovědi ze strany zaměstnance

Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.

Trainee program – první práce pro absolventy

Trainee program – první práce pro absolventy

Trainee program, neboli výcvikový program, je vhodný pro studenty posledních ročníků nebo absolventy středních či vysokých škol. Společnost, která trainee program vypíše, si vybírá špičkové studenty či absolventy, ze kterých chce vychovat své budoucí talenty.

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding z pohledu firmy i zaměstnance

Teambuilding - co to je, jak jej připravit? Dáme vám tipy na teambuilding, jednotlivé aktivity, i ty netradiční. Účastníte se teambuildingu? Poradíme vám, na co si dát pozor. Není to jen o zábavě.

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Jak na ukončení pracovního poměru dohodou? Využijte vzor

Často se stává, že potřebujete svůj pracovní poměr ukončit dříve a nemůžete ve stávajícím zaměstnání čekat na klasickou dvouměsíční výpovědní lhůtu. V dalším díle našeho miniseriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na tyto situace, tedy na ukončení pracovního poměru dohodou.

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

První dojem - jak se vhodně obléct na pohovor

Dali jste si práci s přípravou životopisu, hledáním vysněné práce a pozvali si vás na pohovor? Není důležité, zda se bude jednat o online pohovor či osobní. Vhodné oblečení musíte zvolit v obou případech. A to bez ohledu na to, s kým ze společnosti se setkáte. Nepodceňujte pohovor s “jen” personalistou, protože ten může do dalších kol výběrového řízení poslat někoho jiného. První dojem můžete udělat jen jednou.

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Motivační dopis, který zaujme, a jeho vzor

Ukážeme si, jak psát motivační dopis k životopisu, který zaujme, a pomůže vám k osobnímu setkání u vysněného zaměstnavatele. Jaká má být u motivačního dopisu struktura? Zjistíte, jaký je rozdíl mezi motivačním a průvodním dopisem. Kdy stačí průvodní dopis, kdy musíte napsat dopis motivační?

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Vaše práva při zrušení dovolené zaměstnavatelem

Zaměstnavatel určuje čerpání dovolené svých zaměstnanců. Zjistěte, kdy může zaměstnavatel zrušit dovolenou, i tu, kterou již máte zaplacenou, nebo vás v průběhu dovolené z ní odvolat zpět do práce. Ukážeme vám, co všechno následně zaměstnavatel musí zaplatit.

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

Zapněte si kameru, začíná online pohovor

V čem jsou hlavní rozdíly mezi osobním a online pohovorem, na co všechno se musíte dopředu připravit. Povíme si i o nejčastějších chybách, kterých byste se měli vyvarovat. Svá specifika má i čistě telefonický pohovor, bez videa, o kterých vám také řekneme, abyste byli připraveni na vše.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

account benefit data deadline den EU home office ISO IT leadership náplň práce Office pec práce Prague RECRU reporting role sick day sport clo finance náplň PR proces report

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena