Referent odboru výstavby, územního plánování a živ. prostř.

Vítkov
25.280 – 37.170 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 1. 9. 2024
Vhodné také pro

O nás

Jsme obec s rozšířenou působností. Sídlíme ve Vítkově,  v centru města na náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov. Jsme stabilním zaměstnavatelem.

Charakteristika práce:

Výkon stavebního úřadu v rámci přenesené působnosti obecního úřadu obce s rozšířenou působností - povolování staveb. Požadované vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví.

U této pozice se do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru požaduje prokázání  zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů. 

  • Další informace o výběrovém řízení na tuto pracovní pozici najdete na webových stránkách města Vítkov v sekci úřad - práce na úřadě.

Uzávěrka přihlášek je do 20.08.2024. Písemnou přihlášku s přesně uvedeným názvem výběrového řízení a požadovanými doklady doručte osobně nebo poštou na podatelnu na adresu: Městský úřad Vítkov, odbor vnitřní správy, náměstí Jana Zajíce 7, 749 01 Vítkov v zalepené obálce s označením: "Výběrové řízení - referent odboru výstavby, územního plánování a životního prostředí MěÚ Vítkov - doba neurčitá - neotvírat", s uvedením adresy odesilatele.  Povinné náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč připojí: životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, telefonní kontakt a e-mail. Zaslané materiály budou uchazečům vráceny spolu s písemným vyrozuměním o výsledku výběrového řízení.

Co od Vás očekáváme:

  • Požadované vzdělání : Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví
  • Na této pozici úředníka je požadavek na prokázání zvláštní odborné způsobilosti podle vyhlášky   č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků ve znění pozdějších předpisů do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru. 
  • Očekáváme samostatnost, spolehlivost, pečlivost, komunikativnost a zodpovědnost. Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, Internet). Požadujeme řidičský průkaz skupiny B z důvodu řízení služebních vozidel při pracovních cestách - aktivní řidič, orientaci v oblasti stavebních předpisů      a ve stavebně - technické dokumentaci. Výhodou je praxe ve státní správě a samosprávě a orientace v zákoně č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Jsme stabilním zaměstnavatelem, platové zařazení je 11. platová třída, stupeň  dle délky praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, nabízíme také možnost přiznání osobního příplatku a odměn dle zákona 262/2006 Sb., zákoník práce.
  • Z uvedených benefitů v souladu s Fondem zaměstnavatele konkrétně nabízíme 3 sickdays, příspěvek ve výši 800,- Kč měsíčně na penzijní, důchodové nebo životní pojištění, poskytujeme dary při pracovním výročí a při životním výročí, stravenky ve výši 120 Kč a příspěvky na pořádané zájezdy a podnikovou chatu. 

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zvýhodněné půjčky
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí
  • Fitness na pracovišti
  • Cyclist-friendly office
  • Parkoviště

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

HŠBETON s.r.o. | HŠBETON s.r.o. | Volary Volary
  • 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. srpna
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. srpna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?