- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro našeho klienta, českou obchodní společnost, hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Facility manager.
Máte předchozí zkušenosti na podobné pozici (facility management, správa majetku atp.?
Technické myšlení Vám není cizí?
A poradíte si s vedením dodavatelů?
Pak hledáme právě Vás a těším se na Váš životopis!
Na své nové pozici budete zodpovídat za:
- správu pobočkové sítě společnosti v daném regionu (cca 20 poboček)
- zařizování rekonstrukcí, oprav a úprav jednotlivých poboček, budete se podílet i na výstavbě nových poboček
- komunikaci s (sub)dodavateli, dohled a organizaci práce
- jednání se stáními orgány
- vedení malého týmu údržbářů
- administrativu (50% času budete trávit v kanceláři, druhou polovinu poté operativou v rámci pobočkové sítě)
Jaké máme očekávání?
- SŠ/VŠ technického směru
- předchozí zkušenosti na podobné pozici případě prokazatelné zkušenosti s výstavbou, rekonstrukcemi atd. (stavbyvedoucí, projektový manažer, přípravář)
- techniké myšlení a ochota se dále učit a vzdělávat
- schopnost vedení malého týmu a organizace práce
- ŘP Sk. B a ochota cestovat
Co Vám nabídneme?
- dostanete poctivě zaplaceno (35-45.000)
- 5 týdnů dovolené
- sick-days
- stravenky
- další benefity a také služební automobil
Našli jste nabídku, která Vás zaujala? Pak se těším na Váš životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?