- 38 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
⛵KDO JSME?⛵
Běžně byste nás označili za personální agenturu, lovce hlav, headhuntery či náboráře.
⚓My sami sebe však označujeme za SPECIALISTY NA REGIONÁLNÍ NÁBOR.
🌊Ve vodách recruitmentu brouzdáme již slušnou řádku let. V roce 2024 jsme se však rozhodli odpoutat od původní flotily. A proto vznikla naše ⛵FLAGSHIP s ambicí být hrdou vlajkovou lodí regionálního náboru.
⛵Vyražte prozkoumat vody širokého moře recruitmentu s námi.
Máš zkušenosti s facility managementem a údržbou? Baví tě řízení lidí, komunikace s dodavateli a hledání efektivních řešení? Pak hledáme právě tebe!
Co tě na této pozici čeká?
- Kompletní správa facility a údržby – budeš mít na starosti zajištění úklidu, údržby, opravy budov, výškových prací a revizí.
- Každodenní komunikace s klientem – přijímání požadavků, řešení reklamací a zajištění hladkého chodu poskytovaných služeb.
- Koordinace subdodavatelů a servisních firem – optimalizace spolupráce, kontrola kvality služeb a zajištění plynulého chodu provozu.
️- Dohled nad údržbou – mechanická i elektro údržba ve výrobním prostředí, včetně zajištění revizí a oprav.
- Řízení a zlepšování procesů – hledání možností, jak efektivněji spravovat služby a dodavatelský řetězec.
️- Praxi v oblasti facility managementu, ideálně ve výrobním prostředí.
️- Zkušenosti s vedením lidí a řízením údržby.
️- Technické znalosti v oblasti správy budov.
️ - Silné komunikační a organizační schopnosti.
️ - Angličtinu na úrovni B2 (budeš komunikovat s klientem i dodavateli).
️ - Řidičský průkaz sk. B aktivní řidič
️ - Pokročilou znalost MS Office.
- Služební auto i pro soukromé účely
- 13. plat
️- 25 dní dovolené
- Jazykové kurzy (angličtina/němčina)
- Stravenkový paušál 115 Kč/den
- Možnost kariérního růstu a stabilní zázemí
- Příspěvek na penzijní připojištění 800 Kč/měsíc
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?