- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
AKTUALIZACE 31.7.2023
Advokátní kancelář M.B.A. LEGAL s.r.o. hledá do týmu svědomitého kolegu nebo kolegyni, se základní znalostí práce na počítači (Microsoft Word, Excel) a schopností dokončovat zadané úkoly řádně a včas. Na pracovních zkušenostech nezáleží! Důležitý je pozitivní přístup a chuť učit se nové věci.
POPIS POZICE – pestrá administrativní podpora právnímu týmu – práce na PC zejména v našem interním systému – komunikace se soudy, úřady, klienty a dalšími subjekty – účast na školeních připravovaných zaměstnavatelem – jiné samostatné i týmové administrativní činnosti.
Obsah zadávaných úkolů, jejich odbornost a náročnost bude odpovídat získávaným zkušenostem a schopnostem. Po zaškolení získáte odborné znalosti nejen v oblasti pojišťovnictví, telekomunikací a bankovnictví ale i zkušenosti v rámci soudního, exekučního, insolvenčního a dědického řízení uplatnitelné do každodenního života.
V případě Vašeho zájmu o zařazení do výběrového řízení na danou pozici, nám zašlete motivační dopis se strukturovaným životopisem na e-mail e-mail přes
NABÍZÍME:
Jistota pravidelného příjmu, měsíční a půlroční bonusy – 25 dní dovolené – práce v menším přátelském kolektivu v centru města Jeseník – férový přístup a mentoring od zkušených kolegů – plný úvazek na dobu neurčitou – po úplném zaškolení možnost částečné práce z domova – občerstvení na pracovišti zdarma – stravenkový paušál s příspěvkem zaměstnavatele – přizpůsobení pracovní doby co nejvíce Vašim potřebám – několikrát ročně oblíbené firemní akce.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?