- 100 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Staň se součástí úspěšné investiční společnosti a dále rozvíjej svou kariéru v oblasti compliance!
Jsme CODYA investiční společnost a.s., odborníci na správu fondů, a právě rozšiřujeme náš tým.
Hledáme zkušeného Compliance specialistu, který nám pomůže udržet vysoké standardy právní a regulační compliance.
Neváhejte nás kontaktovat!
* Sledování změn v regulaci a tvorbu interních předpisů
* Aktivní přispívání k udržování compliance napříč organizací
* Vytvářet a implementovat pravidla a monitorovat jejich dodržování
* Poskytovat odborné poradenství obchodním útvarům a managementu
* Hodnotit dle regulatorních požadavků, uznávaných standardů a skupinových pravidel compliance riziko
* Plánovat a vykonávat kontrolní činnost
* Monitorovat plnění nápravných opatření
* Vysokoškolské vzdělání v oboru ekonomie nebo práva
* Komunikativní znalost anglického jazyka
* Perfektní znalost češtiny na úrovni mateřského jazyka
* Orientaci v oblasti kolektivního investování
* Pracovní zkušenost na obdobné pozici alespoň 2 roky
* Schopnost samostatně uvažovat, pracovat v týmu a proaktivní přístup
* Znalost práce s MS Office a všeobecnou digitální gramotnost
* Bezúhonnost, čistý trestní rejstřík a etické jednání
* Flexibilní pracovní doba a možnost home office
* Nadstandardní mzda, odměna odpovídající tvým zkušenostem
* 25 dní dovolené + 3 sick days na regeneraci
* Moderní pracoviště v Praze, snadná dostupnost (V Hájích 517/28, Praha 11)
* Služební notebook a telefon
* Podpora tvého odborného růstu – školení, kurzy, konference
* Příspěvky na penzijní připojištění či životní pojištění
* Příspěvek v rámci FKSP nebo Multisport kartu
* Příspěvek na stravování
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.