- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Společnost Smurfit Westrock, světový lídr v oblasti udržitelné výroby a zpracování papíru a obalů na bázi papíru, působí ve 40 zemích a zaměstnává více než 100 000 zaměstnanců ve více než 500 závodech na výrobu obalů a 62 papírnách.
Nabízíme bezkonkurenční portfolio inovativních obalových řešení, od obalů z vlnité lepenky a spotřebitelských obalů až po obaly Bag-in-Box® a displeje v místě prodeje.
Do závodu v okrese Opava hledáme nového kolegu/kolegyni na oddělení finance/nákup.
Hlavní rolí na této pozici je práce s finančními daty a jejich interpretace, analýzy, reporting, plánování a forecasting. Junior controller je podporou Plant Controllera a managementu závodu a intenzivně spolupracuje s dalšími kolegy lokálně i v rámci CSEE. Specifikem na této pozici je široký, komplexní a průřezový záběr napříč světem financí. Ideální příležitost pro někoho, kdo má kratší zkušenost v controllingu a chce se profesně posunout na vyšší úroveň.
Tvorba a interpretace pravidelných reportů a analýz
Nákladový controlling a reporting – detailní práce s daty i širší business pohled
Aktivní účast na sestavování budgetu a forecastů
Ad hoc analýzy podle potřeb managementu
Zapojení do strategických interních projektů (ERP, automatizace procesů)
Úzká spolupráce s účetním oddělením i dalšími týmy napříč firmou
Komunikace s auditory
Zapojení do měsíčních a ročních závěrek
Máte alespoň 1 rok praxe ve financích/controllingu
Vystudoval/a jste VŠ ekonomického směru
Mluvíte plynně česky a anglicky (denní komunikace i reporting)
Analytické myšlení, smysl pro detail a orientace na výsledek jsou vám vlastní
Nejsou vám cizí základy účetních principů
Máte pokročilou znalost Excelu (kontingenční tabulky, funkce), znalost SAP je výhodou
Hledáme člověka, který má chuť růst, přicházet s nápady a přispívat k rozvoji finančních procesů
Odborný růst v rámci komplexní finanční agendy
Možnost být součástí projektů s přesahem do různých oblastí nadnárodní výrobní organizace
Maximální podporu Plant Controllera, následně velký prostor pro samostatnost
Mzda dle kvalifikace 40.000 - 50.000 Kč, odborný rozvoj, 13. plat, příspěvky na dopravu, příspěvky na penzijní spoření, kafeterie, 5 týdnu dovolené, pružná pracovní doba

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.