- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Společnost SLUTO poskytuje služby vedení účetnictví a zpracování mezd od roku 2000. S více než 20 lety zkušeností v oboru se zaměřujeme na poskytování prvotřídních služeb, které kombinují dlouholeté know-how s nejnovějšími technologiemi. Kromě účetnictví a zpracování mezd se specializujeme také na administrativní podporu a technickou podporu podnikání. Od roku 2011 nabízíme našim klientům také daňové poradenství, které pokrývá všechny oblasti daní a pomáhá optimalizovat daňovou zátěž.
Jsme SLUTO s.r.o., účetní a daňová kancelář s dlouholetou tradicí, která funguje již od roku 2000. Specializujeme se na poskytování komplexních účetních a mzdových služeb a od roku 2011 jsme registrovaní u Komory daňových poradců České republiky. V roce 2019 jsme získali ocenění Účetní firma roku. Naší misí je poskytovat odborné služby, které klientům umožní plně se věnovat tomu, v čem jsou nejlepší. Jdeme cestou digitalizace a neustálého rozvoje, což nám umožňuje poskytovat moderní a kvalitní služby.
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude rád/a vést tým účetních a zároveň poskytovat odbornou a metodickou podporu. Měla by to být osoba, která se nebojí výzev, rozumí účetnictví a daňovým zákonům, a která chce růst s námi. Pokud máte chuť se realizovat v oboru a vidíte smysl v práci v účetní a daňové kanceláři, jste u nás správně.
Nezbytné:
Výhodou:
Benefity:
Proč vás bude bavit pracovat právě u nás?
Podpora vedení v odborné i metodické oblasti. Podpora vzdělávání – kurzy zaměřené na legislativu, jazyky i soft skills. Finanční podporu v procesu certifikace účetních, případně u zkoušek daňového poradce Stabilita a jistota v dlouhodobém zaměstnání na dobu neurčitou. Občerstvení na pracovišti včetně ovoce a výborná káva pro pohodový den.
Pokud Vás nabídka zaujala, zašlete nám svůj životopis a motivační dopis na e-mail přes odpovědní formulář. Budeme se těšit na Vaši zprávu a ozveme se Vám do týdne.
Tým SLUTO s.r.o.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.