- Zkrácený úvazek
O nás
Rádi se představíme i tobě! Jsme už zaběhlý eshop s nábytkem. Na českém trhu máme silnou pozici a to také díky našim 5 showroomům.
V centru Olomouce máme zázemí pro administrativu, infolinku a logistické oddělení. Dopravu našim zákazníkům zajištujme sami díky flotile vlastního vozového parku. Nabízíme stabilní zázemí, pravidelnou a dlouhodobou spolupráci, možnost osobního a kariérního rozvoje.
Náplň práce:
- administrativa
- práce v interním systému
- plánování tras a závozů zboží koncovým zákazníkům
- tvorba vozových listů/raportů
- telefonická komunikace se zákazníkem (informování zákazníka o datu a času dovozu zboží)
- koordinace práce a komunikace mezi skladem, řidiči a závozníky
Co od Vás očekáváme:
- Práce na PC(na pokročilé úrovni ): Word, excel, mapy.cz , internetoví prohlížeč
- logické a technické myšlení
- komunikativnost na vysoké úrovni
- schopnost samostatné organizace práce
- být pozitivním a teamovým kolegou
- možný nástup ihned nebo duben 2024
Co Vám můžeme nabídnout:
- stabilní a přátelské zázemí práci v silné a stále se rozvíjející společnosti
- platové ohodnocení 25 000 - 27 000 Kč /měsíc
-příspěvek na stravné 2000
- atraktivní prémie a bonusy 1000 - 4000
- slevy na firemní zboží
Aby toho nebylo málo 🙂: drobné občerstvení na pracovišti, pravidelné teambuildingy a školení , práce v kanceláři v centru Olomouce, možnost kariérního rozvoje, aj.
Výběrové řízení bude probíhat ve dvou kolech. Vyhovující uchazeče budeme kontaktovat cca do týdne s termínem osobního setkání. Plánované ukončení výběrového řízení je 31.7.2024
Upřednostníme nástup možný IHNED.