- 40 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
• Správa a údržba vnitropodnikového (ERP) systému společnosti - BAAN
• Udržování dat s ohledem na plynulý běh výrobního procesu a plánování
• Ověřování systémových procesů a vyhodnocování dat a výstupů
• Vypracovávání optimalizačních metod
• Zadávání dat do systému a odstraňování starých dat (vč. archivace)
• Opravy dat v systému a pomoc při navrhování automatizací
• Výpomoc a zastupování v případě nepřítomnosti ERP Key Usera (nadřízený)
• Dokumentování implementovaných změn v systému a reporting změn
• Pomoc zákazníkovi při chybách s EDI objednávkami, procesem fakturace
• Pomáhat školit zaměstnance na práci v ERP systému
• Základy tvorby SQL dotazů a spojování tabulek
• Pokročilá znalost MS Excel (VBA programování, datové typy aj.)
• AJ pokročilá úroveň (min. B2)
• Samostatnost a analytické myšlení
• Flexibilita
• Aktivní a komunikativní osobnost
• Týmový hráč
• Vhodné i pro absolventy
• Smysluplnou práci v globální stabilní společnosti
• Motivující mzdové ohodnocení
• Dobrý kolektiv
• 5 týdnů dovolené, 3 dny sickdays
• Příspěvek na dopravu
• Příspěvek na penzijní připojištění
• Obědy a nápoje na pracovišti zdarma
• Flexibilní pracovní dobu
• Občasná práce z domova
• Nástup přímo pod firmu do kmene
• Nástup ihned nebo dle dohody
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.