- 33 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám
Pečlivý a zodpovědný, specialista věrnostního programu, minimálně se SŠ vzděláním a dobrými komunikačními dovednostmi. Hledáme týmového hráče, který je zároveň schopen jednat samostatně.
Co je důležité, tak to je Vaše znalost MS Office a to především pokročilá znalost MS Excel. Důležité je mít také základní přehled v oblasti digitální komunikace.
Co vás čeká
Vaším hlavním úkolem bude příprava detailních podkladů pro spolupracující agenturu. Budete úzce spolupracovat s obchodním týmem (oddělením nákupu) na výběru produktů a sortimentních skupin, které budeme využívat v programu Můj globus. Ponesete odpovědnost za jejich implementaci prostřednictvím agentury.
Dále Vás čeká zadávání dat do interních systémů, koordinace úprav na intranetu a databází a administrativa vznikající v rámci přímé komunikace.
Vaše komunikační a organizační schopnosti využijete při spolupráci na úpravách webů, vizuálů, mailingu i textaci kupónů – s cílem, aby zákazník pochopil jaké benefity mu dáváme. Budete se podílet na nastavování direct mailingu ve spolupráci s agenturou a dbát na dosažení stanovených cílů aktivit dle cílových skupin a aktivit.
Vytváření textů, příprava obrázků a ostatních podkladů pro emaily, pro zákazníky věrnostního programu.
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- možnost občasného Home Office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?