- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Společnost TROX je světovým lídrem ve vývoji, výrobě a prodeji komponentů, jednotek a systémů pro větrání a klimatizaci. Společně s 34 dceřinými společnostmi ve 29 zemích na pěti kontinentech, 20 výrobními závody a obchodními zástupci je společnost TROX ve více než 70 zemích. V současné době skupina TROX GROUP zaměstnává po celém světě téměř 5 000 zaměstnanců a dosahuje obratu kolem 700 milionů EUR. Důležité jsou pro nás dvě oblasti: lidé a výsledky. Vybíráme si mezi sebe jen ty nejlepší a těm pak umožňujeme další rozvoj, vzdělávání a růst.
Spolupráce na procesu implementace ERP systému
Zmapování a zajištění funkčnosti všech procesů a jejich implementace do podnikového ERP systému
Pravidelné zjišťovaní funkčnosti systému
Úzká spolupráce se všemi odděleními firmy a managementem
Spolupráce s centrálou společnosti
Mnoho dalších úkolů v oblasti zavádění a zlepšování ERP systému
VŠ či SŠ vzdělání
Znalost ERP systémů a zkušenosti s jejich implementací (např. Infor LN, SAP, Oracle, MS Dynamics apod.)
Výhodou zkušenosti s výrobním prostředím (ideálně automobilový nebo strojírenský průmysl) nebo z konzultační společnosti zabývající se správou a úpravami ERP software
Zkušenosti se zaváděním nových procesů a pracovních postupů
Dobrá až velmi dobrá angličtina pro snadnou komunikaci s interními a externími konzultanty v záležitostech ERP. Znalost německého jazyka výhodou, nikoliv podmínkou.
Analytické myšlení
Zázemí společnosti TROX se silným postavením na evropském trhu.
Samostatnou tvůrčí práci.
Možnost profesního růstu.
Uplatnění a rozvoj vašich znalostí a dovedností.
Odpovídající platové ohodnocení..
Vzdělávací a rozvojové kurzy.
Mobilní telefon, NtB.
Široká řada benefitů (stravenkový benefit, flexi pass, příspěvek na penzijní pojištění, příspěvky na životní události – svatba, narození dítěte, jubilea, týmové akce, aj.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?