- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Baví Vás komunikovat se zákazníky po telefonu a hledat ideální řešení? A zároveň umíte zaujmout zákazníka?
ANO? ČTĚTE DÁL!
Co bude náplní vaší práce?
Komunikace na zákaznické lince, vyřizování rychlých dotazů od klientů
Práce v interním systému
Sjednávání schůzek a další
Co od Vás očekáváme?
Znalost českého jazyka slovem i písmem
Uživatelskou znalost PC – MS Office
Výborné komunikační schopnosti, zodpovědnost a samostatnost při práci
Co Vám nabízíme?
Hlavní pracovní poměr
Mzda 17.000 – 22.000 Kč
Pracovní doba od pondělí do pátku (2× v týdnu odpolední směna)
Benefity – stravenky, 25 dnů dovolené, firemní snídaně, zvýhodněné volání i pro rodinné příslušníky, MultiSport karta, firemní akce a soutěž
Místo výkonu práce: Pardubice
Příjemné prostředí nových kanceláří v centru Pardubic
V případě zájmu nám zasílejte své životopisy prostřednictvím odpovědního formuláře.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.