Manažer provozu plynových kotelen a výměníkových stanic (od 60.000 Kč)

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Máte zkušenosti s provozem tepelných zařízení a technickými systémy? Hledáte novou pracovní výzvu v oblasti energetiky?

Do našeho týmu v pražské provozovně hledáme manažera provozu plynových kotelen a výměníkových stanic, který bude odpovědný za zajištění bezproblémového chodu našich zařízení a řízení týmu.

Pokud máte technické dovednosti, zkušenosti v oboru a chcete se podílet na rozvoji stabilního týmu, je to příležitost právě pro vás!

Proč pracovat u nás?

  • Flexibilita a samostatnost: Každý den je jiný, často budete v terénu.
  • Podpora a stabilita: U nás se můžete rozvíjet a mít jistotu stabilního zaměstnání.
  • Benefity, které vás potěší: Služební auto, penzijní příspěvky, stravné, mobilní služby pro rodinné příslušníky.

Náplň práce:

  • Řízení a zajištění bezproblémového provozu tepelných zdrojů (plynové kotelny, výměníkové stanice) v souladu s nastavenými standardy.
  • Aktivní komunikace s klienty a dispečery, udržování dlouhodobých vztahů založených na důvěře a profesionálním přístupu.
  • Technické vyhodnocování a řešení závad na tepelných zdrojích.
  • Vedení týmu 3 dispečerů, pravidelná spolupráce s nadřízeným na dálku a účast na pravidelných poradách.
  • Práce v terénu, včetně vizuálních kontrol tepelných zdrojů a návštěv zákazníků.

Co od Vás očekáváme:

  • Zkušenost v oblasti energetiky, TZB (technická zařízení budov), nebo ve výrobě a distribuci tepla.
  • Technické dovednosti – víte, co je MAR, třícesťák, a nebojíte se praktické práce na kotlích.
  • Schopnost vést tým a efektivně komunikovat, i když váš nadřízený je v Brně.
  • Řidičský průkaz sk. B, pro pravidelné výjezdy do terénu.
  • Proaktivní a samostatný přístup.

Co Vám můžeme nabídnout:

  • Služební auto k osobnímu užívání.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost práce v terénu.
  • Zázemí stabilní české firmy s dlouholetou tradicí.
  • Motivační mzdové ohodnocení a výkonnostní odměny.
  • Příspěvky na stravné, penzijní připojištění a další firemní benefity.
  • Mobilní telefon, notebook, firemní parkoviště.
  • Možnost profesního růstu a pravidelných setkání na firemních akcích.
  • Nástup dle dohody.

Pokud máte technické dovednosti, nebojíte se řídit provoz tepelných zdrojů a chcete se stát součástí stabilního týmu, zašlete nám svůj životopis!

 

Další informace:

Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.

 

Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.

 

Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.

 

Těšíme se na spolupráci s Vámi!

Benefity

  • Finanční bonusy a prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření a pojištění
  • Možnost parkování

Sídlo firmy

Jobs Contact Personal, s.r.o.
Křenová 531/69a
602 00 Brno

IČO: 17181879
Datová schránka: hkna55h
Další informace:
GPS: 49.191548285277,16.621667943156,
S-JTSK: -596991.32 -1161246.40, RUIAN: 78790344

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT