- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Na úvod základní info: malý progresivní pracovní tým v centru Plzně, prestižní produkt v oblasti luxusního sportovního vybavení s řadou patentovaného řešení – komponenty, jež se vyrábějí zejm. v Asii, vývoj v USA, příjemné pracovní podmínky (maximálně možná flexibilita při výkonu práce, možnost homeoffice, pozitivně a sportovně laděný pracovní tým aj.).
Budete zajišťovat realizaci zakázek a koordinovat dodávky zboží z Asie (zejm. Čína, Taiwan) do Evropy zákazníkům, příp. do bezcelního skladu, budete komunikovat se zahraničními dodavateli i zákazníky v angličtině, dojednávat termíny, objemy dodávek dle požadavků zákazníků.
Mezi Vaše další pracovní povinnosti bude patřit koordinace dodávek zákazníkům co do termínů a množství ve spolupráci s logistickým partnerem, který na základě smlouvy obhospodařuje sklady. Budete realizovat dodávky zboží od dodavatelů a zajišťovat expedici zákazníkům.
Budete se podílet na tvorbě cenových rozborů, analyzovat marže ve spolupráci s účetní společnosti. Mezi Vaše další pracovní povinnosti bude patřit objednávání zboží na základě statitstik a výhledů od obchodníků, v případě potřeby pak vyhledávání nových potencionálních dodavatelů.
Hledám pečlivého, přirozeně aktivního uchazeče, který ocení práci v pohodovém menším pracovním týmu ve stabilní nadnárodní společnosti. Vítán je i zájemce na začátku profesní dráhy, příp. s krátkodobou zkušeností z logistiky, zákaznického servisu či se zkušeností s přípravou a plánováním výroby (interní logistika), který se dokáže v novém prostředí rychle zorientovat.
nástup do PP: čím dříve tím lépe, úvazek 40 hod. týdně
mzdová nabídka: bude individuálně vytvořena s ohledem na profesní zkušenost zájemce
Info o zaměstnavateli
společnost sídlící v Plzni, která podniká v oblasti výroby a obchodu se sportovním vybavením, mateřská centrála v USA
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?