- 70 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro měnší společnost se sídlem na Praze 4, která se zaměřuje na dodávky produktů pro tvorbu, ověřování a uchovávání elektronických dokumentů, hledáme posilu na pozici Správce IT. Pokud upřednostňuješ onsite před homeoffice, setkal jsi se s Linuxem a zajímáš se o oblast sítí a správy systémů a aplikací, jsi na správném místě.
Budeš součástí tříčlenného týmu, kde tě čeká správa a rozvoj interní IT infrastruktury. Tvým úkolem bude:
✅ Nastavování a konfigurování PC zaměstnanců
✅ Instalace programů
✅ Práce s firemními servery
✅ Správa a automatizace AWS
✅ Implementace bezpečnostních a infrastrukturních technologií ve spolupráci s IT zákazníka
✅ Technická a konzultační podpora
Technologie: Linux, Oracle, PostgreSQL, AWS, Docker, Kubernetes, Apache Tomcat, WebLogic Server, WildFly, Payara
Koho hledáme:
✅ Máš již zkušenost se správou sítí
✅ Orientuješ se v aplikační infrastruktuře na úrovni middleware technologií
✅ Jsi aktivní řidič (ŘP sk. B)
✅ Home office 1 den v týdnu
✅ Zázemí moderních kanceláří kousek od metra C, zastávka Budějovická
✅ Sdílení knowhow od seniornějších kolegů
✅ Externí tréninky a školení
✅ Účast na odborných konferencích
✅ Jazykové kurzy
✅ Rozsáhlý systém dalších zaměstnaneckých výhod
Naše inzeráty jsou v některých případech psány v ženském nebo mužském rodě. Tento postup byl zvolen výhradně proto, aby bylo dosaženo co nejvyšší plynulosti textu. V žádném případě se nevyjadřuje genderově podmíněný nebo diskriminační přístup naší společnosti k uchazečům a uchazečkám o volná pracovní místa.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.