- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Hledáte novou pracovní výzvu, kde můžete využít své odborné znalosti v oblasti svařování a máte zájem o perspektivní a dobře placenou práci? Aktuálně hledáme zkušené kandidáty na pozici Kontrolora kvality svárů! Pokud Vás tato pozice zaujala, pošlete nám svůj životopis a my zavoláme.
• Zajištění výstupní kontroly finálních výrobků
• Zajištění mezioperační kontroly vybraných dílů
• Výkon funkce inspektora jakosti výstupní kontroly
• Kontrola svárů
• SŠ technického směru (strojírenství), popř. jiné odborné vzdělání (praxe výhodou)
• Znalost práce v programech Word, Excel
• Znalost němčiny nebo angličtiny velkou výhodou
• Praxe ve svařování (kvůli kontrole svárů)
• Znalost čtení technické dokumentace v oboru strojírenství PODMÍNKOU
• Mzda: 44.000 Kč
• Jednosměnný provoz
• Měsíční prémie 15%
• Náborový příspěvek 20.000 Kč
• 5 týdnů dovolené
• Vzdělávací kurzy/školení
• Závodní stravování nebo stravenky
• Možnost i ubytování v místě
• 13. plat
• Nástup možný ihned přímo do kmene firmy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?