Obchodní specialista – obor zemědělství | m/ž | (A10444)

Litomyšl
40.000 – 60.000 Kč
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

Popis

 Hledáme motivovaného obchodního zástupce, který se připojí k našemu týmu a pomůže nám rozšířit naše obchodní aktivity v tomto dynamickém odvětví.

Jaká bude Vaše náplň práce?


  • Komunikace a jednání se zákazníky ze sektoru zemědělských podniků v oblasti technologií pro živočišnou výrobu.
  • Shromažďování podkladů od zákazníků pro tvorbu cenových nabídek.
  • Příprava a prezentace cenových nabídek zákazníkům.
  • Získávání informací od zákazníka pro jeho investiční projekty.
  • Poskytování odborných konzultací zákazníkům v rámci nabízených technologií a řešení.

Požadujeme

  • Vysokoškolské nebo středoškolské vzdělání (technické, agronomické nebo obchodní zaměření výhodou).
  • Praxi v oblasti obchodu (ideálně v zemědělství, technologiích pro živočišnou výrobu).
  • Znalost trhu a technologií v oblasti živočišné výroby.
  • Výborné komunikační a vyjednávací schopnosti.
  • Aktivní přístup, samostatnost a orientaci na výsledek.
  • Řidičský průkaz sk. B.

Nabízíme

  • Mzdu až 60 000 Kč dle zkušeností a praxe.
  • Služební vozidlo i k soukromým účelům.
  • Stabilní pracovní pozici ve firmě s dlouholetou tradicí a silným zázemím.
  • Atraktivní platové ohodnocení a výkonnostní bonusy.
  • Možnost profesního růstu a odborných školení.
  • Flexibilní pracovní dobu.
  • Širokou škálu zaměstnaneckých výhod a benefitů:
  • Příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč po 1 roce zaměstnání.
  • Stravenkový paušál.
  • Mobilní telefon i k soukromému užívání.

Naše inzeráty někdy používají mužský nebo ženský rod pro srozumitelnost textu, nikoliv pro vyjádření genderových předsudků či diskriminace.

Sídlo firmy

Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o.
Kischova 1732/5
140 00 Praha

IČO: 04258282
Datová schránka: 87y6wbc
Další informace:
GPS: 50.05622,14.433102,
S-JTSK: -742078.92 -1047295.28, RUIAN: 25951394

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.