Prodejce/prodejkyně nových vozů Škoda - mzda až 70 000 Kč

Štýřice, Brno
40.000 – 70.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 23. 10. 2025
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

Od roku 2013 sídlí náš autosalon v nejvyšší budově České republiky. V brněnské AZ TOWER na vás čeká nejen autosalon Škoda, ale také náš autorizovaný servis. Dodržujeme u nás velmi přísná kritéria na výborný zákaznický přístup, přehlednost prostorů, kvalitu služeb a v neposlední řadě také čistotu linek.

Do našeho týmu nyní hledáme posilu na pozici Prodejce/prodejkyně nových vozů Škoda.

Náplň práce:

  • aktivní prodej vozidel
  • komunikace se zákazníkem
  • zprostředkování a prodej pojištění a financování vozů

Co od Vás očekáváme:

  • PRAXE v oblasti prodeje vozů nutná
  • obchodní a komunikační dovednosti
  • práce s PC v uživatelské úrovni
  • český jazyk na výborné úrovni slovem i písmem
  • výborné technické znalosti v oboru vozidel
  • řidičský průkaz sk. B
  • AJ výhodou

Co Vám můžeme nabídnout:

  • nástup možný ihned
  • práce pro silnou společnost, dlouhodobě úspěšně působící v oboru
  • kvalitní a stálý pracovní kolektiv
  • po zapracování možnost využívat služební vůz pro osobní účely
  • mobilní telefon
  • sleva na firemní výrobky
  • příspěvek na stravné
  • dovolená 5 týdnů
  • vzdělávací programy
  • firemní akce
  • základní a pohyblivá složka mzdy, možnost nadstandardní mzdy v závislosti na iniciativě, výkonu a úspěšnosti

V případě zájmu zašlete Váš strukturovaný životopis s fotografií.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště

Sídlo firmy

AZ SERVIS, a.s.
Pražákova 1008/69
639 00 Brno

IČO: 25581309
Datová schránka: rewcc7w
Další informace:
GPS: 49.172076237326,16.604303542641,
S-JTSK: -598562.61 -1162828.55, RUIAN: 42289475

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.