- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Do našeho přepravního týmu hledáme posilu na pozici plánovače/organizátora vnitrostátní dopravy. Baví Vás prostření logistiky a dopravy a máte ambici stát se našim vedoucím na pobočce v Olomouci? Rozhodně se neztratíte pokud jste silný v komunikaci a baví Vás vést lidi, jste oranizačně zdatní a máte předešlé zkušenosti třeba jako dispečeři. Nutností je Angličtina - denně budete komunikovat se zahraničními kolegy.
Zašlete Vaše CV a přijďte se k nám podívat!
* Organizace časových plánů vnitrostátní kamionové dopravy
* Máte povědomí o dopravní legislativě a dopravě
* Práce v Interním systému a reportování
* Schopnost vést tým řidičů a podřízených
* Středoškolské vzdělání
* Zkušenost s organizací dopravy po ČR
* Angličtina velmi dobrá slovem, písmem - denní komunikace se zahraničím
* Znalost práce na PC
* ŘP B popř. C
* Velmi dobrá organizace, schopnost reagovat na nenadálé situace
* Schopnost vést lidi, výborná komunikace
* Možnost pravidelného homeoffice
* Služební auto
* Příspěvek na dopravu
* Mobil a notebook k osobním účelům
*13, a 14. plat
* Dotované stravování
* Vzdělávací a jazykové kurzy
a mnoho dalšího
Místo práce Olomouc

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.