- 16 050 – 21 400 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené

Místo výkonu práce: Brno, Blansko, Boskovice
Realitní konzultant / konzultantka – Bc. Tomáš Hollmann, Broker Consulting, a.s.
Do naší společnosti hledáme kolegy na pracovní pozici: Realitní konzultant/ realitní konzultantka
Náplní Vaší práce bude poskytovat klientům službu realitního zprostředkovatele na vysoce profesionální úrovni, se zaměřením na prodej, koupi nebo financování nemovitostí. Dále posuzování, zpracovávání nabídek nemovitostí a vedení obchodního jednání s klientem.
Co požadujeme:
" dobré komunikační a vyjednávací schopnosti, analytické myšlení
" samostatnost, pracovitost, spolehlivost, flexibilitu a proaktivní přístup
" min. středoškolské vzdělání
" znalost práce na PC a orientace v Microsoft Office (Word, Excel)
" řidičský průkaz skupiny B
" trestní bezúhonnost, etický a morální kodex
" praxe na obdobné pozici výhodou, NE PODMÍNKOU
" znalost jednoho světového jazyka výhodou, ne podmínkou
Strategií naší společnosti je vytvářet kvalitní obchodní partnerství. Hledáme podnikavé lidi, kteří si chtějí vybudovat vlastní realitní živnost pod záštitou silné a stabilní společnosti. Proto našim realitním konzultantům nabízíme neustálé vzdělávání a podporu. Tato nabídka spolupráce je určena pro podnikavé lidi, kteří chtějí uspět na realitním trhu a nebojí se nových výzev.
Co nabízíme:
" přátelský kolektiv a férové jednání
" nadstandartní finanční ohodnocení
" flexibilní pracovní dobu
" kvalitní a systematické zaškolení
" tréninky a vzdělávání v oblasti obchodních a komunikačních dovedností
" možnost dalšího profesního růstu
" pracovní prostředí v moderní kanceláři v Brně, Blansku a Boskovicích
Zaujala Vás tato nabídka práce? Pak neváhejte a zašlete nám co nejdříve Váš životopis a motivační dopis na e-mailovou adresu
.Nadstandartní finanční ohodnocení, flexibilní pracovní doba, pohodlná židle, káva zdarma.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?