- 33 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Životopis zasílejte na e-mail: e-mail přes
Do našeho nově vznikajícího týmu v Plzni hledáme šikovného kolegu či kolegyni na pozici obchodního konzultanta, který je aktivní a samostatný a má chuť se naučit něco nového. Pokud nemáš praxi, nevadí, se zaškolením Ti pomůže zkušený manažer a bude Ti podporou při Tvém rozvoji a budování Tvé kariéry.
Co bude Tvůj úkol?
Po zaškolení budeš mít na starosti komunikaci s klienty v oblasti finančního a realitního poradenství, přípravu podkladů pro tuto činnost a dále spolupracovat na rozvoji celého týmu.
To znamená:
o E-mailová, telefonická a osobní komunikace s klienty
o Vyhledávání nových klientů a obchodních partnerů
o Příprava podkladů pro zajištění smluvní dokumentace
o Rozvíjení Tvých obchodních dovedností a zvyšování odbornosti a kompetencí
Co nabízíme:
o Zaškolení a podporu pro úspěšný start
o Sympatický a přátelský kolektiv, který Tě nenechá padnout
o Pružnou pracovní dobu – budeš pánem svého času
o Stálý měsíční plat, který si můžeš ještě navýšit o bonusy podle odvedené práce
o Zázemí silné společnosti Broker Consulting a.s.
o Budování Tvé vlastní finanční gramotnosti
o Možnost získání doživotní renty
o Kariérní růst
o Osobní rozvoj
o Firemní akce
Co očekáváme:
o Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
o Řidičský průkaz skupiny B výhodou
o Samostatnost i týmového ducha
o Pozitivní přístup k životu
o Příjemné vystupování
o Obchodního ducha
o Ochotu na sobě dál pracovat
o Uživatelskou znalost práce na PC, internetu
o Výhodou je předešlá praxe v oblasti financí nebo realit
Dej nám vědět! Těšíme se na Tebe.
kategorii Finanční poradce, Administrativní pracovník, Realitní makléř, Obchodní asistent
pracovní poměr HPP, DPČ, DPP
vzdělání SŠ s maturitou, VŠ
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?