- Plný úvazek

INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Asistent/ka obchodního ředitele, zajímavé benefity
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost INDEX NOSLUŠ s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme předním poskytovatelem řešení pro nábor a agenturní zaměstnávání s více než 30ti lety zkušeností. Personální služby zajišťujeme pro naše zákazníky už od roku 1991.
Jsme zakládajícím členem Asociace poskytovatelů personálních služeb ČR a Asociácie personálnych agentúr SR. Poskytujeme komplexní personální služby na 14 pobočkách v ČR a 13 pobočkách na Slovensku.
Náplň práce:
- Chtěla/a byste pracovat na pozici asistenta/tky obch. ředitele v české rodinné firmě, kde budete mít začátek prac. doby dle domluvy, výdělek 35.000 Kč i více dle praxe a mnoho zajímavých benefitů? Umíte pracovat na PC, zejména v Excelu, a máte komunikativní znalost angličtiny? Pak nám o sobě dejte vědět a staňte se součástí fajn kolektivu! Praxe není třeba.
Náplň práce:
- organizační a administrativní podpora obchodního ředitele
- aktivní spolupráce s marketingovým oddělením
- evidence smluv a dokumentů
- komunikace s kolegy napříč společností
- tvorba analýz, reportů a přehledů
Místo výkonu práce: Praha – Průhonice
Nabízíme:
- zajímavou mzdu 35.000 Kč i více dle dohody a praxe
- práci na jednu směnu s flexibilním začátkem (7:00–9:00)
- 5 týdnů dovolené
- benefitový systém Cafeteria
- stravenky v hodnotě 100 Kč
- příspěvek na penzijní pojištění
- slevu na firemní výrobky a zboží
- možnost občasných homeoffice
- mobilní telefon
- notebook
- příspěvek na pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou zaměstnavateli
Požadujeme:
- komunikační a organizační schopnosti
- znalost MS Office na dobré úrovni – zejména Excel
- Znalost AJ na komunikativní úrovni (příležitostná komunikace s dodavateli v zahraničí)
- odolnost vůči stresu
- samostatnost, pečlivost, flexibilitu