Dekoratér/ Visual Merchandiser, Praha

Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

CO BUDETE DĚLAT 
Jako Visual Merchandiser budete hrát klíčovou roli při vytváření inspirujícího a konzistentního zákaznického zážitku zaváděním vizuálních standardů a řízením obchodní dokonalosti. Budete jednat v souladu s našimi hodnotami a přispívat tak k úspěchu svému i celé společnosti. 

Budete: 

  • Provádět vizuální, komerční a stylistické úpravy v souladu s pokyny a kalendáři prodejny, abyste zlepšili zážitek zákazníků a podpořili prodej v prodejně.  
  • Analyzovat prodejní výsledky, udržovat stav zásob, zajišťovat garment care a identifikovat a upřednostňovat vizuální a komerční příležitosti ve spolupráci s vedením prodejny.
  • Využívat své poznatky o trendech a konkurenci ke školení a rozvoji týmu prodejny a vybavit jej tak, aby dokázal poskytovat skvělé služby zákazníkům. 
  • Pozitivně reprezentovat sebe i značku při všech interakcích se zákazníky. 
  • Podporovat prodejní trh při projektech expanze prodejen.  
  • Zajišťovat celkovou spokojenost zákazníků OMNI aktivní podporou našeho věrnostního programu. 

S KÝM BUDETE SPOLUPRACOVAT​​ 

Naše prodejny jsou srdcem naší společnosti, kde se zákazníci setkávají s naší značkou na vlastní kůži. Jako součást dynamického týmu prodejen se každá role - od Sales advisors, Department managers, Store managers a Visual Merchandisers až po Cash Office Responsible - podílí na vytváření inspirativního a přívětivého prostředí. Spojíte se také s širším Area týmem, budete spolupracovat napříč prodejnami, sdílet poznatky a společně usilovat o úspěch. Spolu se svým týmem budete hrát zásadní roli v tom, abyste zákazníkům pomáhali cítit se sebevědomě a vyjadřovat svou individualitu pomocí nejnovějších trendů a nadčasových stylů. Budováním smysluplných vztahů se zákazníky v našich prodejnách děláme módu dostupnou a udržitelnou pro všechny. 

KDO JSTE 

Hledáme lidi se... 

  • Zkušenostmi s vizuálním merchandisingem a obchodem v dynamickém prostředí, s myšlením orientovaným na řešení.  
  • Znalostí, jak řídit, analyzovat a jednat na základě reportů o prodeji a prodejní rovnice. 

A lidi, kteří jsou... 

  • Nadšení pro módu a poskytování výjimečných zážitků v obchodě.  
  • Motivovaní vytvářet výjimečné zážitky pro zákazníky a zároveň podporovat a zvyšovat prodej. 
  • Kreativní, zvídavý a proaktivní.  
  • Zkušení komunikátoři, kteří dokáží vést a inspirovat týmy prodejen k dosažení společných výsledků. 
  • Flexibilní a akční. 

KDO JSME

H&M Group je globální společnost silných módních značek a podniků. Naším cílem je dokázat, že mezi výjimečným designem, dostupnými cenami a udržitelnými řešeními není kompromis. Chceme osvobodit módu pro mnohé a naši zákazníci jsou středobodem každého našeho rozhodnutí. 

Tvoří nás tisíce nadšených a talentovaných kolegů, které spojuje společná kultura a hodnoty. Společně chceme využít naší síly, rozsahu a znalostí k tomu, abychom módní průmysl posunuli směrem k inkluzivnější a udržitelnější budoucnosti. 

PROČ SE K NÁM PŘIDAT 
V H&M Group jsme hrdí na to, že jsme energická a vstřícná společnost. Svým zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě. 

  • 25% sleva na všechny značky skupiny H&M – nakupujte výhodně v prodejnách i online (H&M, COS, Weekday, Monki, H&M HOME, & Other Stories, ARKET).
  • Motivační program H&M HIP – Více informací najdete zde..
  • Stravenkový paušál 90 CZK za každou odpracovanou směnu – při plném měsíčním úvazku až 1890 CZK navíc.
  • Multisport karta – udržujte se fit s přístupem do stovek sportovišť po celé ČR.
  • Odměna za doporučení nového kolegy až 7000 CZK – pomozte nám najít nové talenty a buďte za to odměněni.
  • 21 dní dovolené + až 4 Relaxing Days navíc – čas na odpočinek je u nás prioritou.
  • Jubilejní dny volna až 3 dny – oslavte pracovní výročí s volnem navíc.
  • Rozsáhlý školící program – investujeme do vašeho rozvoje od prvního dne.
  • Možnost obratové prémie – vaše úsilí se u nás vyplácí.
  • Skvělé příležitosti pro kariérní růst – podpoříme vás na každém kroku vaší profesní cesty.

PŘIDEJTE SE K NÁM 

Naše jedinečnost vychází z kombinace mnoha věcí - z naší inkluzivní a spolupracující kultury, silných hodnot a příležitostí k růstu. Ale především jsou to naši lidé, kteří nás dělají tím, kým jsme. 

Jedná se o stálou pozici na plný úvazek se sídlem v Praze. Přihlaste se zasláním životopisu co nejdříve, nejpozději však do 12.10.2025.

Vzhledem k zásadám ochrany osobních údajů přijímáme žádosti pouze prostřednictvím kariérní stránky. 

Udělejte společně s námi další krok ve své kariéře. Cesta začíná zde. 

 

* Zavázali jsme se, že nábor bude probíhat spravedlivě, nestranně a na základě kompetencí. Proto vás žádáme, abyste k přihlášce nepřikládali motivační dopis. 

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Sídlo firmy

H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Václavské náměstí 832/19
110 00 Praha

IČO: 26755475
Datová schránka: t839d68
Další informace:
GPS: 50.082765,14.426088,
S-JTSK: -742539.28 -1043577.61, RUIAN: 21706387

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT