- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Pro našeho významného klienta hledáme dynamickou a energickou pravou ruku Generálního Ředitele, která bude hrát klíčovou roli v úspěšném řízení společnosti. Pokud jste mistrem organizace, komunikace a multitaskingu a máte schopnost efektivně řešit každou situaci, pak hledáme právě Vás! Mějte snovou práci a pomozte nám budovat budoucnost! Zašlete nám Váš životopis ještě dnes!
Ředitel české společnosti, která se točí kolem developerských projektů a realit, hledá ambiciózní posilu na pozici:
VÝKONNÁ ASISTENTKA/ZÁSTUPCE ŘEDITELE (80 – 110 000 Kč)
* Budete pravou rukou Generálního ředitele, což znamená, že budete mít rozhodovací pravomoc v rámci svěřené agendy
* Asistence při realizaci klíčových projektů, sledování termínů a zajištění potřebné dokumentace
* Koordinace úkolů a sledování postupu projektů
* Spolupráce s právními poradci a úřady
* Rozvoj a implementace dlouhodobých strategií rozvoje společnosti
* Udržování a rozvoj vztahů s klíčovými partnery a klienty
* Pravidelné reportování výsledků projektů majiteli společnosti
* Příprava a prezentace návrhů a analýz pro rozhodování
* Řešení ad-hoc situací v rámci zvolené agendy
* Vysokoškolské vzdělání v oboru právo nebo ekonomie
* Zkušenosti s plánováním a realizací dlouhodobých projektů
* Praxi v rámci managementu a rozhodování v rámci společnosti
* Silné analytické a strategické myšlení
* Výborné organizační a plánovací schopnosti.
* Zkušenosti s realizací investic (developerské projekty, společnosti apod.) - VÝHODOU
* Anglický jazyk na pokročilé úrovni (řešení zahraničních investic a komunikace s dodavateli)
* Řidičský průkaz sk. B
* Samostatnost, flexibilitu, zápal pro věc, nadšení v rámci oboru
* Zázemí stabilního českého koncernu – jistota a podpora na každém kroku
* Nadstandardní finanční ohodnocení + motivační bonusy – vaše úsilí bude náležitě odměněno.
* Férové jednání a skvělý mentor v podobě pana ředitele – učte se od nejlepších!
* Služební automobil i pro soukromé účely – jezděte stylově, ať už do práce nebo na výlet
* Dovolenou navíc – protože odpočinek je důležitý
* Flexibilní pracovní dobu – přizpůsobte si práci svému životnímu stylu
* Telefon, notebook – moderní technologie vždy po ruce
* Příspěvek na penzijní připojištění – myslete na svou budoucnost
* Kanceláře v centru Brna – pracujte v srdci města
* Místo výkonu práce: Brno + cestování v rámci ČR i zahraničí

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.