- 60 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
14 let na trhu v ČR - přední pracovní portály v ČR
skvělé služby - unikátní podmínky pro klienty - příznivé ceny
zajímavé provize - opakované provize - bez horního stropu
home office - volná pracovní doba - mnoho dalších benefitů
Portál Fajn-brigady.cz jsme založili v roce 2009, kdy jsme jako studenti spustili podnikání při škole a sami zvažovali, kde sehnat nějakou tu kačku navíc. O 4 roky později jsme spustili portál INwork.cz zaměřený už čistě jen na práci, protože jak jsme rostli my, šly kupředu i naše cíle. V roce 2018 se naší součástí stal i portál Flek.cz. A tím to nekončí...
Jsme kreativní a cílevědomá parta lidí, kteří sami začínali brigádou. Společně pomáháme uskutečňovat všem uchazečům/uchazečkám naši vizi: Od první brigády k práci snů.
Připoj se do našeho týmu obchodníků a buď náš nový kolega/kolegyně. Náplní práce je z velké části akvizice nových firem (B2B prodej inzerce a souvisejících služeb - přes telefon/e-mail i osobně). V případě, že Ti to opravdu dobře půjde, je možnost kariérního růstu na vedení menšího obchodního týmu.
My Ti nabízíme zajímavé podmínky (jak z hlediska produktů pro zákazníky, tak i z hlediska odměn/benefitů pro Tebe), za to ale od Tebe očekáváme, že budeš v obchodu opravdu velmi šikovný/šikovná.
Prosíme odpovídej jen v případě, že splňuješ níže uvedené požadavky, Tvé dlouhodobé a víceleté zkušenosti jsou pro nás velmi důležité :-)
- dlouhodobé zkušenosti v obchodu B2B, ideálně v akvizicích (může být i jiný obor), s velice dobrými výsledky
- objednávky, co jsi realizoval/a, byly min. v řádu desetitisíců až statisíců Kč/zakázka
(případně možnost doložení referencí či výsledků z minulých prací)
- velikou výhodou jsou prokazatelné zkušenosti ve vedení obchodního týmu
- proaktivní přístup, naprostou spolehlivost, dlouhodobou spolupráci
- především na začátku spolupráce můžou být schůzky s klienty i osobně, tj. bylo by ev. i někam občas cestovat (kde si najdeš klienty).
Můžeš být odkudkoliv z ČR, budeme pravidelně v kontaktu online. Ale počítej s pravidelnými setkáváními v okolí Brna (cca každé dva či tři měsíce).
- práci v menší skupině (aktuálně 4 obchodníci + podpůrný tým na péči o klienty)
- home office s volnou pracovní dobu
- velmi zajímavé provize, a to i ze všech opakovaných objednávek
- v případě vzájemné spokojenosti možnost kariérního posunu na vedoucího menšího obchodního týmu (pak s odměnami i za výkon týmu)
- firemní teambuildingy a další standardní i nestandardní benefity
Těšíme se na Tvou zprávu :-)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.