- 22 500 – 27 000 Kč
- Plný úvazek

Firma Rodina Koláčkova s.r.o. hledá schopného člověka s motivací se rozvíjet. Nabízíme vedoucí pozici v naší firmě na pozici Provozní/Vedoucí směny; cateringy (m/ž).
Pracovní doba zpravidla 6 – 16 h (pondělí – pátek). Nárazově i o víkendu v případě sobotních plesů.
● Plánování směn po dohodě s provozním manažerem
● Řízení aktuální směny
● Kontrola kvality jídel, servisu a prostředí
● Využití hodin lidské práce vzhledem k aktuálnímu stavu směny (počet lidí na směně resp. dřívější ukončení směny u jednotl. pracovníků po dohodě s provozním manažerem)
● Kontrola hodin v systému Giriton, odpovědnost za řádné vedení směny a její ukončení (včetně uzavření pokladny)
● Zakládání cateringů a odpovědnost za jejich kvalitu
● Uzavírání směn v systému Agnis a zapisování do excel. tabulek
● Zkušenost s vedením provozu, obsluhou zákazníků
● Zkušenost s vedením týmu
● Řidičský průkaz sk. B podmínkou
● Nutná základní znalost excelu
● Spolehlivost a pracovitost
● Příjemné a profesionální vystupování
● Umět komunikovat se zákazníky
● Loajálnost
● Flexibilitu
● Ochotu učit se novým věcem a dále se rozvíjet
● Smysl pro pořádek a čistotu
● Věk min. 18 let
● Možnost prémií a podíl na zisku
● Firemní automobil po domluvě
● Pitný režim a občerstvení na pracovišti
● Rodinná firma - možnost růstu
● Přátelský kolektiv
● Nástup je možný ihned
● Pracovní doba zpravidla 6 – 16 h (pondělí – pátek). Nárazově i o víkendu v případě sobotních plesů.
Zaujala Vás naše nabídka? Máte zkušenosti na obdobné pozici? Prosíme o zaslání životopisu a následně Vás budeme kontaktovat.
Těšíme se na Vás.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?