- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
V PuzzleSalads mícháme saláty! Jsme dynamická, rozvíjející se společnost provozující 10 restaurací v Praze. Nabízíme kvalitní, rychlé a zdravé jídlo z prvotřídních, sezónních a lokálních surovin. Zaměstnance školíme, motivujeme a kariérně posouváme.
Hledáme posily na pobočky PuzzleSalads:
Být manažerem salátového bistra PuzzleSalads, znamená mít zodpovědnost za danou pobočku a řídit jí jako vlastní. Vést tým lidí a být příkladem, umět motivovat kolegy k týmové práci a zodpovědnosti. Obratně si poradit v různých situacích a hlavně dodržovat nastavená pravidla s vědomím, že máte důvěru majitele.
Zákazníci budou na prvním místě. Budete dbát na kvalitu jídla a servisu. Organizovat jednotlivé úkoly, plánovat směny zaměstnanců a kontrolovat jejich docházku. Plnit běžnou agendu spojenou s chodem a fungováním pobočky, jako je práce na pokladně, objednávky a inventury, včetně kontroly dodržování hygienických a bezpečnostních předpisů. Budeme očekávat, že jako manažer budete práci svých zaměstnanců znát a týmově vykonávat.
Denně se připravují čerstvé ingredience, krájení, ohřívání polévek na výdej, teplá příprava (uvaření těstovin, rýže nebo kuskusu), přijímání objednávek od zákazníků a míchání salátů z našeho menu nebo dle přání zákazníka. Práce v týmu je nedílnou součástí náplně práce manažera. Nudit se nebudete a práce Vám rychle uteče.
Důkladné zaškolení a tréninky v rámci Vaší pozice. Pro nás je důležité vědět, že když něco neumíte nebo nevíte, nebojíte se to naučit nebo se zeptat. Nudit se nebudete a práce Vám rychle uteče.
Pokud se Vám nabídka líbí, tak nás neváhejte kontaktovat ještě dnes. Budeme se těšit na Váš životopis.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.