- 45 000 – 85 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.
Hledáte novou pracovní příležitost v administrativě a komunikaci v němčině bez problému zvládnete? Pokud chcete pracovat ve stabilní mezinárodní společnosti s možností práce z domova, pak nám o sobě dejte vědět! Hledáme nové kolegy (m/ž) do několika týmů!
co Vás na pozici čeká:
- administrativní úkoly v daném týmu (technická dokumentace/nákup/materiálová shoda atd.)
práce v interním systému SAP
- denní využití němčiny (emailově/ telefonicky)
- komunikace interně s kolegy (Rakousko, Německo) i externě se zákazníky
co Vám nabídneme:
- 5 týdnů dovolené (možnost získat až 8 dní volna navíc)
- flexibilní pracovní doba (core time 10:00-14:00)
- příspěvek na home office
- roční bonus s možností převodu do cafeterie
- e-stravenky (130 Kč/den)
- MultiSport karta za zvýhodněnou cenu
- roční rozpočet do cafeterie ve výši min. 24 000 Kč s libovolným využitím na stránkách benefit-plus (např. dovolená, jazykový kurz, kulturní a sportovní akce, atd.)
- příspěvek na životní nebo penzijní pojištění hrazený z benefitů
- možnost využít firemní mateřské školky
- příležitost stát se akcionářem společnosti
co od Vás očekáváme:
- němčina na komunikativní úrovní (B2 a vyšší), angličtina je výhodou (B1 a vyšší)
- uživatelský znalost MS Office (Excel, Outlook, Teams)
- předchozí zkušenosti na administrativní pozici jsou vítány
- dobré komunikační a organizační dovednosti
jak se přihlásit:
Pokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.
Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.